PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
  • Data: 2007-06-05 14:13:28
    Temat: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Od: "Jacek5" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ujmę to tak.... Szkoda że niektórzy nie rozumieją tego że to co jest
    > komercyjne nie jest zawsze najlepsze, najbezpieczniejsze i wogóle naj,
    > naj, naj...

    My to wiemy, Ty wiesz, ja wiem, oni wiedzą... a szef twardy jak beton... :-(

    Krótko mówiąc, przemawia przez Ciebie bezsilność.

    Wiele zależy od Twojej pozycji w firmie...

    Przypomniała mi się taka oto historia sprzed kilku lat:
    Zatrudniono nową fakturzystkę. Jako, że była to osoba świeża, moim zadaniem
    było ją podszkolić w tym i owym ;-)...
    No i niemal od pierwszego dnia pracy zaczęła wytykać niedogodności systemu
    sprzedaży. A to, że mamy dziwne indeksy towarowe i ona zrobilaby to po
    swojemu, dopisala to i tamto. Przyznałem, że pomysly miala nawet ciekawe i w
    małej firmie mogłoby to usprawnić pracę. Sprowadziłem ją na ziemię,
    wyjaśniając, że nie można ot tak sobie ustalać indeksów kartoteki towarowej,
    że baza asortymentu jest aktualizowana w centrali i replikowana w
    oddziałach, inaczej gdyby każdy wprowadzal własne indeksy.... Ona nie
    przyjmowala tego do wiadomości. Stwierdzila, że jesteśmy ogólnie zacofani,
    100 lat za murzynami, nie przyjmujemy jej argumentów, a ja jako informatyk,
    powinienem zrobić coś z tym jak najszybciej... Podałem jej numer tel. do
    osoby w centrali, zajmujacej sie nadawaniem indeksów towarowych, niech z nią
    porozmawia, bo ja już nie miałem siły...
    Pewnie w jej oczach wyszedłem na betona.