PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
  • Data: 2007-06-05 18:21:45
    Temat: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest mnóstwo serwerów Linuksowych - gdzie ich możliwości są naprawdę
    > nieporównywalnie wieksze niż serwery i oprogramowanie a przese wszystkim
    > oprogramowanie Microsoftu.

    A czego to nie można postawić na oprogramowaniu Microsoftu? Może serwera
    Exchange, albo kontrolera domeny? Już nie mówiąc o tym, że często
    wykorzystywana biznesowo platforma .NET oznacza tylko Windows. [1]

    > Ja proponuję temu komuś by najpierw spróbował i troszkę popracował na
    > Thunderbirdzie i na Firefoksie a następnie wtedy wypowiadał się na ich
    > temat pochlebnie bądź nie.

    Może uwierz, że na grupie siedzą też ludzie, którzy mają nieco większe
    pojęcie o oprogramowaniu niż znajomość na poziomie użytkowym Thunderbirda
    i Firefoxa [2]. :)

    [1] Mono to delikatnie mówiąc porażka.

    [2] Nie żebym krytykował - sam Firefoksa bardzo lubię za doskonałe narzędzie
    pod tytułem Firebug. Jednak nie mam klapek na oczach i staram się wykorzystać
    rozwiązania z _obu_ środowisk (i komercyjnych, i open-source), by wybrać
    rozwiązania najlepsze i najwydajniejsze dla firmy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl