PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    From: Abodzioa <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Date: Tue, 05 Jun 2007 13:36:40 +0200

    Tomek pisze:

    > Nie rozumiem cię. Masę serwerów chodzi na open-soursowych linuxach i
    > obsługuję dużo więcej niż 600 userów. A poza to korzystałeś kiedyś z
    > FireFoxa bądź ThynderBirda i masz jakieś zastrzeżenia.

    Jest mnóstwo serwerów Linuksowych - gdzie ich możliwości są naprawdę
    nieporównywalnie wieksze niż serwery i oprogramowanie a przese wszystkim
    oprogramowanie Microsoftu.

    I druga sprawa - jeśli ten, kto nie używał innego oprogramowania
    wypowiada się że oprogramowanie open-source które tylko zna ze słyszenia
    jest do bani, kitu i wogóle nie powinno istnieć a za oprogramowanie
    np: Windows XP Prof. w wersji BOX może płacić - to ja go nie rozumiem.
    Mnie np: nie stać na wyłożenie nawet 600 zł na Windows XP Prof. OEM.
    Używam SuSE 10.2 i twierdzę że jest super pomimo że w pracy korzystam z
    XP a niestety będę musiał przesiąść się na na Vistę - osobiście wolę
    dołożyć starań dla (w tym przypadku) SuSE i dzielić się doświadczeniami
    z innymi i używać oprogramowania które prawie nic nie kosztuje - jest do
    niego swobodny dostęp i również można to oprogramowanie rozwijać.

    Ja proponuję temu komuś by najpierw spróbował i troszkę popracował na
    Thunderbirdzie i na Firefoksie a następnie wtedy wypowiadał się na ich
    temat pochlebnie bądź nie.

    Pozdrawiam

    Abodzioa