PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca porada prawna › Re: Praca porada prawna
    From: k1oor <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca porada prawna
    Date: Sat, 3 Mar 2012 20:01:50 +0100

    In article <c1.01.3TzQTS$0xj@mike.oldfield.org.pl>,
    t...@o...spamnie.org.pl says...

    > Tak.

    Trudno. Kolejna okazja do podniesienia "efektywności" pracownika.

    > Tak.

    > Po niczyjej.

    > Formalnie nie, praktycznie tak.

    Skoro formalnie nie to czy owo samokształcenie powinno się odbywać w
    godzinach pracy czy w czasie wolnym pracownika? Czy w przypadku kiedy
    pracodawca nie udostępnia żadnych materiałów do szkolenia można
    stwierdzić że żądania są nieuzasadnione?