PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po studiach za granica... › Re: Praca po studiach za granica...
  • Data: 2002-09-19 14:43:42
    Temat: Re: Praca po studiach za granica...
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > 4. Zobacz na stronę www.arbeitsamt.de, a następnie na Stellenangebot
    > Service. Jest tam mnóstwo ofert z całych Niemiec, z podziałem na regiony i
    > zawody. Aby dostać GC, musisz mieć pracodawcę, który zechce Cię zatrudnić. A
    > aby Cię zatrudnić musi udowodnić, że w Niemczech nie ma takiego fachowca,
    > jak Ty. A to może trochę trwać...

    przy Green Card to trwa okolo 2 tygodni ...
    Ja polecam www.jobpilot.pl (takze mozna szukac prace w DE).
    Ja mialem prawie identyczna sytuacje jak Ty. Mialem rok do skonczenia studiow i
    chcialem wyjechac do Niemiec, no i sie udalo :)
    Teraz tutaj siedze ponad 2 lata i jak na razie jestem zadowolony.

    Podrowka,
    Rafal