PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po elektrotechnice › Re: Praca po elektrotechnice
  • Data: 2005-07-23 09:43:24
    Temat: Re: Praca po elektrotechnice
    Od: "zasit" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i jak zwykle najwiecej gadaja ludzie co tego nie studiuja z znaja tylko z
    tego ze ktos cos tam cos tam
    ja aktualnie koncze elektrotechnike inzynierska na Politechnice Gdańskiej,
    uczelnie niczego sobie jakis tam poziom prezentuje
    obecnie rozgladam sie za praca i ja dostalem ale nie ma w niej nic
    szczegolnego i tak naprawde studia mi do niej bylyby calkowicie niepotrzebne
    a co do pracy po elektrotechnice?
    ludzie mowiecie zaklady energetyczne, elektrownie
    bzdura !!!! do potegi piatej
    wszelkie elektrocieplownie w trojmiescie nie zatrudniaja ludzi po
    elektrotechnice no chyba ze jestes po mgr specjalnosc wytwarzanie energii
    (1-2 moze co roku zostanie zatrudnionych)
    szybciej panna ze znajomoscia francuskiego tam znajdzie zatrudnienie niz
    fachowiec z branzy
    praca w zakladach energetycznych tylko po znajomosci - wiadomo dobre zarobki
    dobre perspektywy na dalsza prace
    nadprodukcja studentow z papierkiem inz- co roku opuszcza cos kolo 40-50 izn
    i do tego jakies 70-80 mgr wszyscy elektrotechnika
    moi koledzy pracuja jako kelnerzy w restauracjach

    takze kolego zastanow sie czy naprawde warto
    musisz juz teraz wiedziec ze studia to tylko sa po to aby miec tego inz malo
    kto pracuje w swej branzy
    5-6 razy bedziesz zmieniac prace o ile ja wogole znajdziesz

    a tak ogolnie to mozesz tego typu zapytanie zamiescic na forum
    www.netelektryk.com
    tam nawet byl jeden post z zarobkami to mniej wiecej sobie zobaczysz ile
    ludzie zarabiaja