PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po elektrotechnice › Re: Praca po elektrotechnice
  • Data: 2005-07-23 07:31:52
    Temat: Re: Praca po elektrotechnice
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.de2sm4.km0.styx___@hades.t15.ds.pwr.wro
    c.pl...
    >W artykule <dbrq7g$kvh$1@inews.gazeta.pl>

    > Kumpel po elektronice na pwr. Jest kierownikiem jakiegoś działu w tesco.
    > ;)

    Elektronika a elektrotechnika to zupełnie co innego. Elektrotechnika ma
    więcej z elektryka wspólnego. Z tego co wiem - koleżanka (!) studiuje ten
    kierunek - uczy on metod wytwarzania i przesyłania energii elektrycznej.
    Robota po tym, wydaje mi się, że jest: elektrownie, zakłady energetyczne
    typu Enea itp. A czy się przenosic ? To już musi sie kolega zastanowić, co
    tak naprawdę go interesuje. A musze zgodzic się z tym, że studia
    informatyczne nie zrobia z człowieka dobrego programisty. Tu potrzebna jest
    praktyka. A teorii można sie samemu nauczyć.