PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca oferowana na Gazeta.pl - zmiany?

  • 1. Data: 2002-03-06 20:24:09
    Temat: Praca oferowana na Gazeta.pl - zmiany?
    Od: "Jacek Domański" <j...@p...com>

    Witam!

    Od pewnego czasu zauwazylem, ze na portalu Gazety w dziale praca oferowana
    zmienila sie ilosc/jakosc ofert.
    Tak jakby znikly wszystkie ogloszenia o prace umieszczane w Gazecie
    Wyborczej w dziale dam prace, a zostaly tylko
    oferty z portali posrednictwa pracy, firm rekrutacyjnych itp....
    To znacznie ogranicza ilosc ofert, poza tym widze tylko oferty typu
    dyrektor, przedstawiciel, etc ,etc....same zawody z "gornej polki"... a juz
    ofert dla np. pomocy domowej czy innych nizszego lotu zawodow - brak.
    Tak jakby firmy rekrutacyjne nie zajmowaly sie posredniczeniem dla ludzi o
    tych zawodach - wybieraja tylko tych najbardziej wyksztalconych i
    najwiekszych specjalistow.
    Pewnie dlatego, ze te bogate firmy najlepiej im za to zaplaca, a za
    zatrudnienie sprzataczki nikt nie zaplaci.
    Ale to inna sprawa.
    Faktem jest ze teraz skonczylo sie wygodne przeszukiwanie ofert pracy i
    trzeba bedzie chyba zaczac kupowac Wyborcza i znowu przedzierac sie przez
    gaszcz ogloszen.

    Ktos wie cos moze wiecej na ten temat?

    Do tej pory przy przeszukiwaniu portalu bylo po kilka potencjalnych ofert
    pracy dla mnie co tydzien (technik elektronik/ serwisant, etc ,etc), ale od
    kilku tygodni wyszukiwanie na haslo 'elektronik' przynosi zero ofert pracy.
    Nie podejrzewam zeby tak nagle skonczyly sie oferty dla tego zawodu, bo nic
    na to nie wskazywalo...zreszta w ostatni poniedzialek wyszukiwanie dla
    wszystkich zawodow dalo wynik -'3' co jest raczej niemozliwe :-))

    W tej chwili mam prace wiec nie jest to dla mnie jakas tragedia, ze nie moge
    przeszukiwac ofert jak wczesniej, ale zawsze prace mozna zmienic na lepsza
    jesli trafia sie okazja,...a skoro nie mozna juz przeszukiwac, to jak taka
    okazje znalezc? :-))

    Moze sa jakies inne miejsca w sieci gdzie mozna w rownie wygodny sposob
    przeszukiwac oferty pracy? I nie ma tam standaryzacji zawodow typu Sales
    manager... Consultant, Director, Engineer, etc,etc.... To sa zbyt malo
    znaczace ogolnikowe terminy, gdzie ja nie moge sie w zaden sposob uplasowac
    :-)))

    Pozdrawiam

    Jado.

  • 2. Data: 2002-03-07 09:58:48
    Temat: Re: Praca oferowana na Gazeta.pl - zmiany?
    Od: "Darek" <i...@t...pl>

    Użytkownik Jacek Domański <j...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyj
    nych napisał:JVuh8.337422$V...@n...chello.at...
> [...]
    > manager... Consultant, Director, Engineer, etc,etc.... To sa zbyt malo
    > znaczace ogolnikowe terminy, gdzie ja nie moge sie w zaden sposob uplasowa

    A próbowałeś "klikać" na zakładki "Internetowe i Gazety Wyborczej" i "Drobne
    " bo standardowo to wyświetlają się ogłoszenia "Firm i doradców personalnych
    " - a tam to faktycznie... same ciekawe;) nazwy zawodów.

    Darek

  • 3. Data: 2002-03-07 13:31:46
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > na to nie wskazywalo...zreszta w ostatni poniedzialek wyszukiwanie dla
    > wszystkich zawodow dalo wynik -'3' co jest raczej niemozliwe :-))

    Dzis na kazde najprostsze stanowisko (przynajmniej w Krakowie) zglasza sie
    caly tabun ludzi - to po co jeszcze kase klasc na posrednikow ? Wystarczy
    male ogloszonko, albo odpowiedziec na jedno - dwa z rubryki "szukam" i sie
    ma czlowieka. A Pania sprzatajaca to Ci w kazdym RUP-ie po 100 osob
    zaproponuja ...

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-03-07 20:12:09
    Od: "Jacek Domański" <j...@p...com>

> [...]
    personalnych
    > " - a tam to faktycznie... same ciekawe;) nazwy zawodów.

    Hey :-))
    Faktycznie miales racje! :-))
    Nie zauwazylem ze powstaly nowe zakladki... Jak przejde do "Drobne", to
    znowu jest tak jak dawniej :-))
    Dzieki! :-))
    Moze kiedys automatycznie wyszukiwarka przeszukiwala wszystkie profile i
    wyrzucala wyniki niezaleznie od zakladki,
    a teraz trzeba wybrac recznie...

    To mi od razu poprawia humor :-))

    Pozdrawiam.

    Jado.