PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na pol etatu i firma › Re: Praca na pol etatu i firma
  • Data: 2006-03-30 12:08:53
    Temat: Re: Praca na pol etatu i firma
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skad masz takie info, interesuje mnie podstawa prawna bo rozmawialem z
    > paroma osobami i kazdy powiedzial mi ze to bzdura i wszedzie tego szukam i
    > znalezc nie moge. Wiec podaj podstawe prawna jak mozesz

    Nie podam Ci podstawy prawnej, ponieważ to nie ja osobiście się tym
    zajmowałem. Natomiast rzecz dotyczyła mnie i wspólnika (mamy razem DG), a
    chodziło właśnie o zatrudnienie nas na etacie w firmie znajomych. Cel-każdy
    wie jaki ;-). I cała sprawa rozbijała się właśnie o to, żeby na umowie o
    pracę nie było stanowiska podobnego jak w profilu DG. A zajmowały się naszą
    sprawą dwie osoby, będące dobrymi fachowcami w tej dziedzinie i nie tylko
    teoretykami :-).
    Wiesz, zawsze możesz spróbować :-). Najwyżej będziesz miał problemy podczas
    pierwszej lepszej kontroli nadgorliwego urzędasa. Tylko pytanie po co samemu
    szukać kłopotów?
    Pozdr.
    RJ