PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na czarno a wjazd do Wielkiej Brytani? › Re: Praca na czarno a wjazd do Wielkiej Brytani?
    From: "marek" <m...@b...kom>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca na czarno a wjazd do Wielkiej Brytani?
    Date: Thu, 6 May 2004 10:15:53 +0100

    "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> wrote in message
    news:c7cmvv$11sa$1@news2.ipartners.pl...

    > Wszystko fajnie, tyle że układ z Schengen dotyczy krajów które go
    podpisały,
    > i z UE ma niewiele wspólnego (jest w nim część krajów UE lecz nie
    wszystkie,
    > ale i kraje spoza UE jak np Norwegia). Akurat UK ni podpisało tego układu,
    > wiec będą kierować siewłasnymi regulacjami w tym zakresie

    zdaje mi sie, ze na stronie ambasady brytyjskiej wspominali o amnestii dla
    tych, ktorzy "wychodza" z podziemia. Po prostu zasady sa takie same dla
    wszystkich. Linka pojawiala sie w grupie wielokrotnie, powinna byc w
    archiwum, z postami "Anglia" :)
    Natomiast z praktycznego punktu widzenia sprawa jest prosta, na brytyjskich
    granicach przestalo sie sprawdzac polskie paszporty w zestawieniu z
    jakakolwiek baza danych i - w ogole, w zwiazku z tym: pokazujesz (paszport
    ;) i wjezdzasz. A podobno ludzie wjezdzaja tez na dowod osobisty...
    Nie wiem, co stanie sie w sytuacji, gdy spotkasz oficera imigracyjnego,
    ktoremu kiedys naplules w twarz ;)

    marek