PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i badania wstepne › Re: Praca i badania wstepne
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca i badania wstepne
    Date: Thu, 29 Dec 2005 19:42:27 +0100

    marek wrote:

    > czy musze iść zgodnie z ich zaświadczeniem do
    > danego zakładu medycyny - tego co mam na zaświadczeniu czy mogę iść
    > prywatnie na swoj koszt do lekarza ktory ma uprawnienia do wystawiania
    > takich zaświadczeń ?

    możesz iść do dowolnego. jak masz na skierowaniu wskazanie, to pewnie
    pracodawca ma podpisana umowę własnie z tym zozem (lub zakładem medycyny
    pracy). tylko ze jak jest taka umowa, to pracodawca nie zwróci ci kosztów
    tych badań robionych gdzie indziej. sam sobie przekalkuluj co ci się
    bardziej opłaca

    > Tylko czy jest takie zaświadczenie możliwe do zaakceptowania przez firme -
    > czy nie ograniczają tego jakieś przepisy "zewnętrzne" na ktore firma nie
    > ma wpływu ?
    przyjąć przyjmie. co najwyżej nie zwróci kasy

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---