PracaGrupypl.praca.dyskusje Praca + działalnosc:) › Re: Praca + działalnosc:)
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Praca + działalnosc:)
    Date: 15 Mar 2008 12:44:28 +0100

    Dnia 15.03.2008 sz <s...@b...no> napisał/a:

    [...]

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > 195 ubezpieczenia zdrowotnego + 100 ubezpieczenia spolecznego
    > razem okolo 300

    Nie wiem skąd masz te wyliczenia. JEŚLI autor będzie dalej pracować
    na etacie (patrz podkreślone), a obok tego będzie miał DG, to będzie płacić
    TYLKO zdrowotne.

    JEŚLI zdecyduje się zamienić etat na DG i będzie robił to samo, dla tej
    samej osoby, to nie podpadnie pod ulgowy ZUS i nijak tych 100
    społecznych nie uzyska, tylko będzie musiał pełną składkę płacić.

    > nie pisz bzdur

    Patrz podkreślone. Moja odpowiedź dotyczyła sytuacji, gdy autor jest
    zatrudniony na etacie i zarabia powyżej min. krajowej. Wtedy opłacasz
    TYLKO składki zdrowotne. Mylę się? To proszę podaj mi przepis, a nie
    pisz mało precyzyjne 'nie pisz bzdur'.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl