PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dodatkowa (umowa zlecenie, o dzieło...) - pytanie › Re: Praca dodatkowa (umowa zlecenie, o dzieło...) - pytanie
  • Data: 2004-02-10 17:03:50
    Temat: Re: Praca dodatkowa (umowa zlecenie, o dzieło...) - pytanie
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafał W" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c0b0n3$6sg$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
    > Jeśli pracodawca jest np. na drugim końcu Polski
    > to czy jest jakaś bezpieczna forma zawarcia tej umowy - zlecenia nie
    udając
    > się osobiście te kilkaset km do pracodawcy ?

    U mnie dziala to tak - dostaje dwie kopie umowy podpisane przez
    zleceniodawce, skladam swoj autograf i jedna kopie odsylam. Wazne - za
    potwierdzeniem odbioru.

    > A przy okazji, czy ktoś potrafiłby mi doradzić, czy jeśli mam etatową
    > pracę to oprócz niej lepiej by mi było programować strony WWW na zasadzie
    > umowy - zlecenia, umowy o dzieło, czy też jest trzecia forma - wystawienie
    > faktury VAT (ale nic o tym nie wiem - na jakiej zasadzie wtedy się pracuje
    ?

    Przejrzyj archiwum, bo sporo na ten temat bylo i przekalkuluj sobie to
    wszystko. Przy DG, zwlaszcza uprawianej w domu sporo rzeczy mozna wpuscic w
    koszty. Ale w zakresie DG nie mozesz miec tego samego co robisz na etacie.

    Pzdr,
    Aga