PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla 50-latka. › Re: Praca dla 50-latka.
    From: <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla 50-latka.
    Date: Wed, 31 Aug 2005 17:42:50 +0100

    Użytkownik "Paszczak" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1116.0000034f.4315c0fe@newsgate.onet.pl...
    > Czesc.
    > Jestem inz. mechanikiem, po PW-MEL. Od 2 miesięcy jestem bez pracy.

    2 miesiące to nie jest zbyt długi czas na poszukiwanie pracy. Dobrej pracy
    szuka się nawet pół roku a czasem dłużej. Najważniejsze to się nie
    zniechęcać i nie tracić wiary że się uda.

    > Poradźcie co robić, żeby moje CV było czytane dalej niż do daty urodzenia
    :(

    To raczej nie kwestia dobrego cv, tylko listu motywacyjnego. Nad nim
    wypadałoby się głębiej zastanowić. Jak przekonać pracodawcę, że mimo wieku
    jednak warto się Tobą zainteresować.

    p.s. Na prywatnej skrzynce dałam konkretną propozycję z namiarami.