PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla 50-latka. › Re: Praca dla 50-latka.
  • Data: 2005-09-07 16:07:03
    Temat: Re: Praca dla 50-latka.
    Od: EL <s...@w...na.drzewo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-08-31, Paszczak <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Czesc.
    > Jestem inz. mechanikiem, po PW-MEL. Od 2 miesięcy jestem bez pracy. Ostatnie 15
    > lat przepracowałem w przemysle jako Głowny Mechanik, Szef Produkcji, Kierownik

    Jeśli masz predyspozycje to możesz spróbować pracy jako przedstawiciel
    techniczno - handlowy, doradca techniczny itp., w tej działce wiek nie jest
    minusem a dwudziestokilkuletni szczyle są wręcz niemile widziani. Jeśli do
    tego masz spore kontakty i znajomości w branży to możesz całkiem niezłe
    wynagrodzenie wynegocjować. Ale fakt że nie każdy się do takiej pracy nadaje.

    pozdrawiam