PracaGrupypl.praca.dyskusje- Praca dialery na 0-700 CAŁA POLSKA - › Re: - Praca dialery na 0-700 CAŁA POLSKA -
  • Data: 2003-09-04 22:59:07
    Temat: Re: - Praca dialery na 0-700 CAŁA POLSKA -
    Od: "Adik" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >>>> www.e-transfers.com

    ci kolesie z e-transfers serio są smieszni :)

    mam znowu podać wasze imiona i nazwiska
    oraz numery telefonów i adres zamieszkania
    do publicznej wiadomości by wszyscy mogli
    was znowu spręgierzować?

    tip:
    zajmijcie się poważną pracą,
    na tym zarobicie drobne, a stracicie wiele,
    czas potrzebny do rozwoju prawdziwego
    biznesu, który w przyszłości może coś
    przynieść, a teraz odpowiedzcie mi na
    pytanie: co w przyszłości przyniesie wam
    to co teraz robicie?

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie