PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-13 22:37:02
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 22:25:44 +0000 (UTC), Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> napisał:

    > Widzisz zeby przyjac do pracy kogos gorszego niz srednia po znajomosci
    > musza byc spelnione pewne warunki:
    > -pracodawca placi nie swoimi pieniedzmi
    > -pracodwaca ma inne korzysci z zatrudnienia pociotka np.: zlecenia,
    > ochrone
    > przez US itp.
    > To nie jest sytuacja wystepujaca tylko u nas, w kapitalizmie tez sie to
    > zdarza.

    Mialem juz kilkakrotnie sytuacje, ze namawiajac jakac firma na zakup stron
    internetowych ( nie mojego autorstwa), pokonujac ich niechec do tego
    dziwu, przedstawiajac korzysci itp...po jakims czasie mekolenia gdy juz
    zaakceptowali potrzebe stworzenia czy zmiany strony - odpowiadano mi, ze
    tak, ale zleca to komus z rodziny lub zaprzyjaznionemu informatykowi,
    szczerze wyjasniajac, ze nie jest to wazna sprawa, a trzeba ludziom
    pomagac.Mam nadzieje, ze chirurdzy nie przekazuja zlecen na operacje
    zaprzyjaznionym dentystom...Te uklady doszczetnie zniechecily mnie do
    "pracy" handlowca.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##