PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Fri, 14 Nov 2003 11:31:10 +0100

    Uzytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisal w
    wiadomosci news:20031114020353.2df5ec44.ninka@pierdol.ninka.net
    .usun...

    > a te wszystkie posty ludzi tutaj mowiacych o tym, ze szukaja fachowca i
    > ze ciezko takich znalezc - to co, jakies mary nocne twoim zdaniem?

    Niestety, posty dotycza przewaznie albo tanich rzemieslnikow (poszukiwanie
    specjalisty do osadzenia drzwi za rozsadna sume) albo wasko ukierunkowanych
    specjalistow, ktorych ciezko znalezc w najblizszym otoczeniu, zwlaszcza
    jesli delikwent jest potrzebny faktycznie do konkretnego projektu i musi
    umiec a nie nadrabiac braki w wyksztalceniu w trakcie pracy.

    Prostsze stanowiska sa jednak obsadzane raczej na zasadzie samopomocy
    kolezenskiej lub rodzinnej, niestety.
    Mi rowniez znajomi obiecuja, ze "jak tylko sie dowiedza, to zaraz....".
    Tyle, ze mam niewlasciwych znajomych:(.

    Pare miesiecy temu chwalilem sie, ze znalazlem znajomemu prace. Chodzilo o
    robote audytora w wieziennictwie.
    Wymagania wyzsze ekonomiczne, staz pracy 5 lat + zdane egzaminy audytorskie.
    Deklarowano mozliwosc uzupelnienia egzaminow w trakcie pracy. Zglosilo sie 5
    osob z czego trzy spelnialy wszystkie wymogi. Kadrowiec z nich wybral mojego
    kolege, poniewaz byl faktycznie najlepszy, i czekal na akceptacje
    przelozonego po powrocie z urlopu tegoz.
    Przelozony wrocil 2 tygodnie przed zakladanym terminem przyjecia do pracy.
    Poszly w ruch przygotowania zwiazane z nowym etatem-biurko, pokoj, komputer,
    coraz wiecej ludzi wiedzialo, ze szykuje sie nowy etat. Nadal nie bylo
    odpowiedzi, czy zaakceptowano kolege.
    Tydzien przed terminem "uruchomienia etatu" kolega dostal informacje od
    (widac, ze lekko rozzalonego taka ingerencja) kadrowca, ze pojawil sie nagle
    NOWY kandydat i szef placowki zadecydowal o przyjeciu tej osoby.
    Nie wiem jakie byly kompetencje tego nowego kandydata, objawiajacego sie
    trzy miesiace po ogloszeniach,ale sadze, ze nie musial spelniac wszystkich
    wymogow, poniewaz kryteria uwzglednialy mozliwosc przeszkolenia. A jesli
    nawet spelnial.....to widac, ze mogl jedynie z polecenia pojawic sie w
    firmie, poniewaz nabor byl juz dawno zamkniety.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##