PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "MERA" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Wed, 12 Nov 2003 11:00:05 +0100

    Mieszkaniec osiedla Grębocin skoczył z wieżowca
    Nie miał pracy
    Prawdopodobnie problemy ze znalezieniem pracy pchnęły do samobójstwa
    19-letniego torunianina. W niedzielę chłopak skoczył z okna wieżowca przy
    Szosie Lubickiej. Przeżył upadek, przewieziono go do szpitala, ale lekarzom
    nie udało się go uratować.

    - Było już dość późno, krótko przed godziną 22. Oglądałam telewizję i
    usłyszałam jakiś huk. Jakby coś dużego upadło - mówi mieszkanka wieżowca, w
    którym doszło do tragedii. - Wyjrzałam przez okno. Było ciemno, więc nic nie
    zauważyłam. Dopiero po paru minutach zobaczyłam, jak przed blok podjeżdża
    policja i karetka. Zeszłam na dół i dowiedziałam się, że ktoś skoczył z
    okna. Jeszcze leżał. Upadł na daszek nad wejściem do klatki schodowej. Jak
    zabierali go do karetki, jeszcze żył.
    - Chłopaka natychmiast przewieziono do szpitala na Bielanach, na OIOM.
    Doznał bardzo poważnych obrażeń, we wtorek o godzinie 7.40 zmarł - dodaje
    komisarz Lilianna Kruś-Kwiatkowska, rzecznik prasowy toruńskiej policji. -
    Ustaliliśmy, że to 19-letni Rafał Z., mieszkaniec osiedla Grębocin.
    Feralnego wieczora przyszedł do wieżowca i skoczył z 11. piętra, z okna na
    klatce schodowej. Podobno zostawił list, w którym napisał, że jest
    sfrustrowany, bo nie może znaleźć pracy. Ustalamy wszelkie okoliczności tego
    zdarzenia.