PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
    From: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca W ... cd dalszy
    Date: Tue, 11 Nov 2003 02:17:05 -0800
    Sender: n...@o...pl@pierdol.ninka.net

    "tuMEk" <t...@i...com> wrote:

    > # wlasnie o tym pisalem : pojdziesz do hiper to zrozumiesz i nie
    > # bedziesz
    > pisac ze cos podpisalas. Winy nie zwalam -pokaz mi gdzie to zrobilem??
    > Znienisz zdanie jak podpiszesz angaz na 8h a bedziesz niewolniczo
    > trybila 10-20 h dziennie....

    nie zmienie, bo nie bede tak pracowac, po prostu.

    dzis juz nie musze. a wtedy kiedy pracowalam za kiepskie pieniadze to
    tez wolalam myc kible w knajpie ale na zasadzie jasnego ukladu - robie
    to i to, dostaje tyle i tyle na takich a takich warunkach.
    kiedy to wykonam - moja sprawa (czy zajmie mi to godzine czy
    dwadziescia, zleceniodawa nie ingerowal, byle bylo zrobione na czas).

    za kazdym razem, kiedy mnie ktos probowal oszukac, od razu mowilam
    dowidzenia. w wypadku pracy na czarno (tak tez dlugi czas pracowalam)
    bylo to zreszta latwe - wystarczylo sie odwrocic na piecie i juz, nie
    bylo mnie.

    w ten sposob nikt mnie nie oszukal na wieksze pieniadze.
    zawsze wolalam tez prace dorywcze i na jasnych ukladach, a nie prace
    niewolnicze na umowe o prace na szemranych warunkach.
    z reguly zreszta w wypadku tych pierwszych dostawalo sie wieksze
    pieniadze - chociaz fakt faktem, po wykonaniu roboty to ja sama sie
    musialam martwic o nastepna.

    co do zwalania winy, napisales:
    ----------------
    ostro ale prawdziwie - zreszta w kazdej sieci jest podobnie. Ja tez wale
    po
    "nascie " godzin i jak widze posty idiotow ze jak sie na to zgodzilem to
    moja sprawa to mnie szlag trafia.

    nie wiem jaka byla twoja intencja, ale ja zrozumialam to w ten sposob,
    ze sugerujesz, jakoby fakt, iz sie zgodziles na to, nie byl twoja
    sprawa.

    jesli nie twoja wiec, to czyja?
    kogos innego, tak? czyli, kogos, kto nie zdecydowal, ze bedzie pracowal
    w tej firmie i kogos, kto nie podpisal tej umowy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun