PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-11 10:39:54
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "tuMEk" <t...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    oj.. jacy wy madrzy jestescie.....
    konczmy temat bo emocje wzrastaja... a i tak niczego nie zmienimy
    :-)

    moim postem nie chcialem nikogo urazic , jedynie podkreslic ze dzis o prace
    ciezko, a jak sie ja zdobedzie to czesto czlowiek jest zbyt zmeczony by
    targowac sie o wiecej-zreszta umowy sa tak skonstruowane ze nie ma tu mowy o
    targach. Pamietajcie ze post dotyczyl watku pracy w sieciach a nie w malych
    firemkach -to zasadnicza roznica!
    ----
    i do MERY
    wspolczuje ci chlopie - ja wiem jak to jest (szczegolnie w Tesco-z ktorego
    na szczescie bezbolesnie odszedlem na zasadzie porozumienia stron[co uwazam
    za cud]) kiedy jest sie bezsilnym na wiele rzeczy.
    --
    tuMek