PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca W TESCO cd dalszy › Re: Praca W ... cd dalszy
  • Data: 2003-11-11 10:33:21
    Temat: Re: Praca W ... cd dalszy
    Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "andrzej" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:boqbsm$sss$1@news.onet.pl...

    > :))))
    > Żałosny jesteś chłopie.
    > Jak cie ma pracodawca "szanować" jak ty sobie nawet nie potrafisz
    wyobrazić sytuacji, że ktoś się
    > targuje o warunki pracy.
    > A nie targujesz się, bo nie umiesz nic, co mógłbyś dobrze sprzedać na
    rynku pracy.
    > Wiesz z pewnością, że są ludzie w Polsce, do których pracodawcy dzwonią i
    chcą ich u siebie widzieć.
    > Jak myslisz dlaczego to robią? Sadzisz, że to idioci są, bo mogą mieć
    ciebie za 800 zl przez 24
    > godziny na dobe a biorą kogoś kto weźmie co najmniej 10 000 zł i bedzie
    jeszcze marudził?

    > andrzej

    Z calym szacunkiem dla przedpiscy: bzdury wasc piszesz..... Czy sadzisz ze
    wszyscy beda wykonywac wysoko wyspecjalizowane prace za 10 000 miesiecznie?
    Sami prezesi i specjalisci? A kto wam kible w pubach wyczysci co?
    Ktos musi wykonywac proste prace nie wymagajace wielu lat studiow ale
    rowniez potrzebne.
    Chodzi tylko o drobna rzecz: przestrzeganie prawa. Jesli prawo w Polsce
    stanowi ze pracuje sie 8 godzin dziennie plus ewentualnie 4 nadgodziny w
    tygodniu ( nie wiem dokladnie ostatnio kodeks sie zmienia) to powinno sie
    tego prawa przestrzegac. Tymczasem sieci typu Tesco wykorzystuja
    bezwzglednie ciezka sytuacje w kraju bo ludzie ktorzy w takim supermarkecie
    rzadza, wiedza ze na miejsce takiego wykorzystanego czlowieka przyjdzie
    kilku innych, ktorzy dadza sie wykorzystac w ten sposob. A czemu sie dadza?
    No coz, jest tu pani ktora glosi ze ona sie nie da, ja sie zgodze z nia, ze
    nie powinno sie dawac w ten sposob skubac, a jesli dojdzie do tego to trzeba
    taka prace zostawic i z pracodawcy wycisnac nalezna zaplate, tyle ze w
    naszym kochanym kraju szuka sie czesto pracy przez wiele miesiecy, a do gara
    cos wrzucic trzeba, mieszkanie pod mostem tez nie jest dobra opcja....
    Trzeba troche zrozumienia miec dla innych. Inaczej bys Andrzeju spiewal
    jakby jakis nieoczekiwany splot okolicznosci pozbawil Cie dobrej pracy i
    zmusil do walki o przetrwanie w naszej "swietlanej" rzeczywistosci.