PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca. PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL

  • 1. Data: 2003-07-11 17:07:06
    Temat: Praca. PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL
    Od: "Michal747" <m...@w...pl>

    Praca. Poszukuje się godnych zaufania wspólpracowników, niezaleznie czy to
    bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl
    tygodniowo poswiecajac tylko 10 godzin Twojego czasu! Mozesz dodatkowo
    zarobic nawet 5000 zl
    Kontakt:
    M...@w...pl

  • 2. Data: 2003-07-11 17:20:00
    Temat: Re: Praca. PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Michal747 <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl
    > tygodniowo poswiecajac tylko 10 godzin Twojego czasu! Mozesz dodatkowo

    Dam se rękę uciąć, że jakby Dante teraz pisał Boską Komedię, to gdzieś by w
    Piekle wypatrzył jakieś bajorko z wrzącą smołą dla spamowców i autorów NTG.

  • 3. Data: 2003-07-11 17:35:53
    Od: "Michal747" <M...@w...pl>

    Jak dobrze zauważyłem jest to grupa dyskusyjna i chciałem to z wami
    przedyskutować, ok.
    Dzieki, nie nerwowo.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-07-11 17:58:21
    Od: "Michal747" <M...@w...pl>

    > co przedyskutować ?
    >
    > --
    > Grendel

    Chciałem dowiedzieć sie jaka bedzie reakcja grupy na takie ogłoszenie.
    Zastanawiałem sie nad nim i coraz mniej i mnie ono interesuje.
    Dzieki za wyznaczenie kierunku myślenia.
    Pozdrawiam Cię Grendel

  • 5. Data: 2003-07-11 18:23:10
    Od: "TOMEK <Tommy>" <t...@s...info>

    Kolejny człowiek co reklamuje PROGRAM21.;-)
    Na tym sie nie da zarobic:D

    TOMEK <Tommy>
    t...@s...info
    gadu-gadu: 144284

  • 6. Data: 2003-07-11 19:37:26
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Michal747" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak dobrze zauważyłem jest to grupa dyskusyjna i chciałem to z wami
    > przedyskutować, ok.
    > Dzieki, nie nerwowo.
    > Pozdrawiam

    Co chciałeś przedyskutować? To wygląda na ogłoszenie,
    a od tego są inne grupy!!!

    I dlatego, Ze są na to inne grupy reakcja jest nerwowa :)

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl

  • 7. Data: 2003-07-11 20:18:03
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    zajmij sie normalna praca baranie

  • 8. Data: 2003-07-12 02:21:28
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Fri, 11 Jul 2003 19:07:06 +0200, Michal747 wrote:

    > Praca. Poszukuje się godnych zaufania wspólpracowników, niezaleznie czy to
    > bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl

    dzięki takim frajerom już niedługo pół świata będzie blokować Polskę.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 9. Data: 2003-07-12 02:39:18
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Fri, 11 Jul 2003 19:35:53 +0200, Michal747 wrote:

    > Jak dobrze zauważyłem jest to grupa dyskusyjna i chciałem to z wami
    > przedyskutować, ok.

    co przedyskutować ?

  • 10. Data: 2003-07-12 05:29:40
    Od: "aks." <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl
    > tygodniowo poswiecajac tylko 10 godzin Twojego czasu! Mozesz dodatkowo

    Ja proponuje program 69. zarobuic tez sie nie da ale jaka przyjemnosc :-)>