PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca? Czy w ogóle jest? › Re: Praca? Czy w ogóle jest?
  • Data: 2003-12-12 00:01:37
    Temat: Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziękuję wszystkim za opinie właśnie dziś dostałam odpowiedź i znalazłam
    > pracę a więc to moje CV nie jest aż takie złe
    gratuluję. Nie pisałem że jest złe tylko że trzeba nad tym pracować. Ważne
    jest w cv żeby tak napisać, żeby potencjalny pracodawca chciał zaprosić na
    rozmowę. A wtedy juz jest zupełnie inna rozmowa.

    A z dokumentu co do którego padło zapytanie za dużo nie wynika. i pare osób
    ci opisało dlaczego jest to mało czytelne.

    małe pytanie OT: co to za firma, która w czasie pomiędzy 19:56 a 0:38 daje
    odpowiedź o tym że się jest przyjętym do pracy?

    > Pozdrawiam
    > AR
    gromax