PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca? Czy w ogóle jest? › Re: Praca? Czy w ogóle jest?
  • Data: 2003-12-12 07:02:44
    Temat: Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    Od: "Pawel Biel" <p...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gromax wrote:
> [...]

    Szczerze mówiąć Twoje CV mi (jako informatykowi) się nie podoba.
    Dlatego, że:
    - "(Sun Solaris, HP-UX, SCO, wszystkie WIN, różne linuxy, NOVELL),"
    WIN??? kto tak pisze w CV
    różne linuxy? też nie brzmi za dobrze
    Jeśli już piszesz o OSach to używaj ich całych poprawnych nazw

    -"Personal Multimedia Computers ( PMC Warszawa) - oprogramowanie
    multimedialne, "
    Co oprogramowanie multimedialne? Pisałeś, kopiowałeś, sprzedawałeś ?

    -"Nazwa firmy zlecenie na rzecz Price Waterhouse"
    To się pisze PricewaterhouseCoopers !!!!

    Z innych rzeczy...
    -"zarządzanie kserokopiarką " to brzmi śmiesznie u informatyka
    - raz piszesz HP UX a innym razem HP-UX

    Tyle na szybko.
    Poza tym poprawcowałbym nad rozłożeniem przestrzennym textu.

    --
    pozdrawiam
    Paweł Biel