PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca? Czy w ogóle jest? › Re: Praca? Czy w ogóle jest?
  • Data: 2003-12-15 06:00:21
    Temat: Re: Praca? Czy w ogóle jest?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety powiem Ci, że Twoje CV wygląda odpychająco. Jest za dużo
    > informacji w nim, zagmatwane, trzeba się zastanawiać co i jak.

    a dokładniej? nie wiem co masz na myśli mowiąc "zagmatwane". nieczytelny
    układ? jakieś błędy?

    > CV powinno być zwięzłe i nie powinno być wyczerpujące. Powinno jedynie
    > zachęcić pracodawcę.

    to zależy. Ja na przykład wychodzę z założenia że piszę tyle ile uważam za
    konieczne. Nie zwróciłes uwagi ze jest to tylko "papier" wystawiony jako
    ogólnodostępny? skąd przypuszczenie że akurat w tej wersji idzie do
    pracodawcy?

    > Wykształcenie wyższe niepełne ma sie gdy ukończyło się studia bez obrony
    > pracy. Jeśli ukończyło się tylko 2 lata, to niestety dalej ma się średnie.

    I to jest mój minus. Ale - to co tu napisałeś jest tylko kwestią
    nazewnictwa. Nie jest to pismo urzędowe, nie jest potrzebny 100% formalizm.
    Jak wyżej zaznaczyłeś - "powinno jedynie zachęcić pracodawcę". A co go
    bardziej zachęci - "niepełne wyższe" czy "średnie" ? Tym bardziej że nie
    jest to pozostawione bez uzupełnienia, co mam na myśli

    ponadto, nie uważam że ten styl pisania mam zły. od ponad 6 lat (a może już
    7 ???) działam na rynku IT i jak na razie udało mi sie współpracować z
    wieloma dużymi, średnimi i tymi zupełnie małymi. Wiem co w moim życiorysie
    jest plusem a co minusem. Staram się zawrzeć wszystko co istotne. Skutkuje
    to tym, że często jestem zapraszany na rozmowy. to dla mnie właściwy
    wyznacznik poprawności lub niepoprawności kompozycji, widoku, zawartości
    etc.

    i poza tym dzięki z góry za info o tym co dla ciebie jest nieczytelne

    > --
    > Pozdrawiam, Witiia
    >
    > (rodzaj męski ku ścisłości)

    gromax
    (od kiedy imię Witia miało by być żeńskie?)