PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 1. Data: 2005-01-04 07:35:48
    Temat: Praca
    Od: "praca internet" <r...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Jaką masz pensje?
    - "Pensja cebula" - bierzesz i zaczynasz płakać .
    - "Pensja łajdaczka" - przychodzi późno, cierpisz, ale nie możesz bez niej
    żyć .
    - "Pensja czarny humor" - śmiejesz się, żeby nie płakać.
    - "Pensja dietetyczna" - jesz coraz mniej.
    - "Pensja ateisty" - wątpisz w jej istnienie.
    - "Pensja burza" - nie wiesz, kiedy przyjdzie i ile będzie trwała.
    - "Pensja telefon komórkowy" - każda następna jest 8.
    - "Pensja Walt Disney" - taka sama od 30 lat.

    Chcę Wam polecić "Virtualnego Milionera" program partnerski, który pokazuje,
    jak małe wysiłki przynoszą duże efekty.

    "Najlepsze, co możesz zrobić dla biednych, to nie być jednym z nich."
    Andrew Matthews

    http://www.24business.org/index.php?refer=1971

  • 2. Data: 2005-01-04 08:20:57
    Temat: Re: Praca
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <crdh1l$24s$1@atlantis.news.tpi.pl>, praca internet wrote:
    > http://www.24business.org/index.php?refer=xxxx

    Wszedłem (oczywiście bez refid :-D), wyczekałem dwie minuty flasha,
    żeby upewnić sie, że to standardowa oszukańcza piramidka.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 3. Data: 2005-01-04 09:19:25
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@b...pl.WYTNIJ.TO news:crdh1l$24s$1@atlantis.news.tpi.pl

    > http://www.24business.org/index.php?refer=0000000000
    000000000000

    UWAGA - nie daj sie nabrac!

    Jest to najprawdopodobniej ogloszenie dotyczace:

    1) Spamowania - rozsylania niechcianych ogloszen, reklame - jest to
    dzialanie uciazliwe dla innych i karalne (grzywna do kilku tysiecy pln)
    oraz grozi utrata dostepu do internetu.
    http://www.nospam-pl.net <- czym jest spam

    2) Piramidka finansowa - wmanweruja Cie w jakas wplate, jako zaliczke/za
    materialy/skladke/koszt przesylki/narzedzia/itd, i jakas obietnice mglista
    ze potem to sie zwroci (oczywiscie z zapewnieniami ze "na pewno sie zwroci,
    ten system dziala, to nie piramidka" i inne trele-morele). Skonczysz jak
    osoba ktora wyslala post na ktory teraz odpowiadam - czyli bedziesz uganiac
    sie po grupach news/znajomych/itd zebrzac i szukajac innego frajera, ale
    nigdy nie odzyskasz wkladu, a przedewszystkim - zmarnujesz czas/srodki na
    takie przekrety, zamiast sie brac za uczciwa prace.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2005-01-04 10:40:22
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Rafal 'Raf256' Maj [4 Jan 2005 09:19:25 GMT]:

    > UWAGA - nie daj sie nabrac!

    Sluchaj, mam pytanie: moge sobie "pozyczyc" ten tekst, uzywac
    i wkleic na stronke do uzytku dla innych? Jest dobrze napisany,
    a moze jesli wiecej osob bedzie go uzywac przy kazdej tego typu
    pozal sie boze "ofercie pracy", mniej ludzi da sie narznac...

    Hm?

    Kira

  • 5. Data: 2005-01-04 11:26:08
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nigdy nie odzyskasz wkladu, a przedewszystkim - zmarnujesz czas/srodki na
    > takie przekrety, zamiast sie brac za uczciwa prace.

    A mnie ciekawi o co tak dokładnie chodzi i w jaki sposób wyciągają
    pieniądze, ale nie na tyle by się logować i zapisywać.

  • 6. Data: 2005-01-04 11:32:10
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    >mniej ludzi da sie narznac...

    Tyle samo da sie nabrac. Częśc osób zawsze wyrzuci pieniadze w bloto, bo
    tacy juz są.

    vertret

  • 7. Data: 2005-01-04 14:22:58
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Tatko wziął i napisał:

    > A mnie ciekawi o co tak dokładnie chodzi i w jaki sposób wyciągają
    > pieniądze, ale nie na tyle by się logować i zapisywać.

    Ci konkretnie? Założyłem sobie tam parę kont bo a nóż będę potrzebował
    wolnego miliona czy dwóch więc jak znalazł ale nadal nie wiem na czym polega
    zarabianie akurat tam - dużo bełkotu, zero treści :)

    Ale to jakaś piramidka więc naciągactwo z definicji :>

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 8. Data: 2005-01-04 15:17:08
    Od: mixx22 <m...@N...pl>

> [...]
    > polega zarabianie akurat tam - dużo bełkotu, zero treści :)
    >
    > Ale to jakaś piramidka więc naciągactwo z definicji :>

    no wlasnie - nie kaza nic wplacac ani nic... moze potem cos jest ??
    jak dla mnie to po prostu buduja baze e-maili zeby wysylas pozniej spam ;)

  • 9. Data: 2005-01-04 15:20:30
    Od: mixx22 <m...@N...pl>

> [...]
    > polega zarabianie akurat tam - dużo bełkotu, zero treści :)
    >
    > Ale to jakaś piramidka więc naciągactwo z definicji :>

    dziwna sprawa - nie kaza wplacac nic... ;) (chyba ze cos przeoczylem) - jak
    dla mnie to po prostu buduja sobie baze e-maili w celu pozniejszego
    spamowana ;)

    w kazdym razie - nie zarobilem ani grosza :D :P:P

  • 10. Data: 2005-01-04 21:33:49
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@e...pl news:crdrs3$qo0$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > a moze jesli wiecej osob bedzie go uzywac przy kazdej tego typu
    > pozal sie boze "ofercie pracy", mniej ludzi da sie narznac...

    Oczywiscie, zapraszam - rowniez cos dopiszcie w razie potrzeby itd.

    --