PracaGrupypl.praca.dyskusjePowtarzajace sie oferty pracy a rozmowa kwalifikacyjna › Re: Powtarzajace sie oferty pracy a rozmowa kwalifikacyjna
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Powtarzajace sie oferty pracy a rozmowa kwalifikacyjna
    Date: Mon, 20 Feb 2006 10:46:03 +0000 (UTC)

    =?ISO-8859-2?Q?Piotr_Zeda=F1ski?= <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Dzień dobry
    >
    > Mam takie pytanie... znalazłem pewną ofertę, wysłałem aplikację...
    > Sprawdzając jednak internet, w poszukiwaniu informacji o interesującej mnie
    > firmie, zauważyłem że praktycznie taka sama oferta pracy w tejże firmie
    > pojawiała się kilka razy w przeciągu paru miesięcy.

    Zalezy jaka firma i jakie stanowisko. Jeśli np. firma otwiera jakiś ośrodek
    świadczący usługi, to często zakłada, że np. w ciągu roku zatrudni 10/20/100
    specjalistów i przez ten rok się będzie cały czas pojawiać ogłoszenie o
    naborze na takie samo stanowisko i nic w tym dziwnego nie ma.
    Jeśli szuka się specjalisty o jakis unikalnych umiejętnościach, to tez można
    szukać przez kilka miesięcy i ogłoszenie się będzie pojawiać.
    Wszystko zależy kogo się konkretnie szuka i w jakiej firmie, nie zawsze musi
    stać za tym coś podejrzanego.
    Najlepiej pójść na rozmowę kwalifikacyją i być może w czasie samej rozmowy to
    wyjdzie, nic tez nie stoi na przeszkodzie się zapytac. Takie pytanie świadczy
    o twojej wiedzy na temat firmy i zainteresowaniu posadą, więc może być także
    punktem na twoją korzyść. Jeśli zamiast wyczerpującej odpowiedzi usłyszysz
    jakieś wykręty czy mydlenie oczu, to też jest to chyba jakąś informacją.