PracaGrupypl.praca.dyskusjePowtarzajace sie oferty pracy a rozmowa kwalifikacyjna › Re: Powtarzajace sie oferty pracy a rozmowa kwalifikacyjna
  • Data: 2006-02-20 11:22:23
    Temat: Re: Powtarzajace sie oferty pracy a rozmowa kwalifikacyjna
    Od: "Piotr Zedański" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leszek <s...@g...pl> napisał(a):
    > Zalezy jaka firma i jakie stanowisko.

    Firma około 100 osób, może trochę więcej (nie wiem na ile mam aktualne dane).
    Stanowisko raczej specjalistyczne, wg mojego rozeznania w branży na takim
    stanowisku w firmie tej wielkości pracuje pewnie kilka osób, kilkanaście to
    już raczej nie. Nie jest to na pewno nabór w stylu -naście -dzięsiąt osób na
    raz do np. HelpDesku, czy startu nowego oddziału firmy itp.

    Piotr