PracaGrupypl.praca.dyskusjePowiatowe Urzędy Pracy › Re: Powiatowe Urzędy Pracy
  • Data: 2003-08-01 18:05:22
    Temat: Re: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Carol" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bge647$6qg$1@news.onet.pl...
    > Witam po raz wtóry !!!!
    >
    > Moje drugie pytanie dotyczy działania PUP (ów) na waszym terenie. U mnie
    > makabra. A jak u Was?
    >
    > Pozdrawiam: Desperado

    Dziś byłem...oczekiwanie na rejestracje trwało 4 godz. Ofert żadnych.
    Klimatyzacja chodzi na maxa, ale oczywiście wszystkie drzwi i okna
    pootwierane (co niektórzy myślą, że bedzie chłodniej jak będzie wpadać 35st
    C powietrze do środka). Na szczęście u nas jest system Q-matic, bierzesz
    numerek i czekasz , az sie wyswietli. Są podobno takie miejsca gdzie trzeba
    tyle stać w kolejce jak kiedyś za mięsem...współczuje.
    Pozd S