PracaGrupypl.praca.dyskusjePowiatowe Urzędy Pracy › Re: Powiatowe Urzędy Pracy
  • Data: 2003-08-03 19:07:06
    Temat: Re: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Jean" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo chcialem kiedys skorzyztać z pomocy PUP w zatrudnieniu kilkunastu
    > osób.
    > I kompletna katastrofa, nie mogli mi przesortować kandydatów wg podanych
    > kryteriów a na koniec rozmowy Pani zaproponowała mi jedną!
    osobę............
    > ze swojej rodziny.

    heh, bo ona szuka w systemie, do ktorego jak ktos inny zle wprowadzi dane to
    sa takie kwiatki
    choc.. moze podales zle kryteria i dlatego nikogo nie znalazly - podaj na
    priv jakie one byly

    jesli zas chcesz zatrudnic kogos na aktywne formy pamietaj:
    1. w tym roku jest na to wiecej kasy niz w latach poprzednich
    2. to ze jest wiecej kasy nie oznacza ze jest ona "fizycznie" i zostanie ona
    wyplacona
    3. ZAWSZE miej lieste osob, ktore chcesz zatrudnic na aktywne, jesli to sa
    stazysci, bierz po prostu znajmowym, znajomych znajomych, rodzine.....

    Jean