PracaGrupypl.praca.dyskusjePowiatowe Urzędy Pracy › Re: Powiatowe Urzędy Pracy
  • Data: 2003-08-02 14:11:16
    Temat: Re: Powiatowe Urzędy Pracy
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Carol" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bge647$6qg$1@news.onet.pl...
    > Witam po raz wtóry !!!!
    >
    > Moje drugie pytanie dotyczy działania PUP (ów) na waszym terenie. U mnie
    > makabra. A jak u Was?
    >
    > Pozdrawiam: Desperado

    Witam,
    U mnie jak najbardziej zaskoczenie w sensie pozytywnym - ale byc moze
    dlatego, ze to sredniej wielkosci powiat. Ale ogolnie obsluga na duzy plus.
    Panie obslugujace w wieku 20-25 lat. Bylem pytac sie co i jak ze stazem
    absolwenckim. Wyjasnily mi wszystko od "a" do "z". Do tego w bardzo
    przyjaznej atmosferze zaczely poszukiwania odpowiedniego miejsca dla mnie -
    co wazniejsze powiedzialy, ze jak tylko znajda cos co bedzie pasowalo mojemu
    wyksztalceniu, to zaraz sie odezwa. Tak wiec duuuzy plus.
    Pozdrawiam,
    Dominik