PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poważnie :-)

  • 11. Data: 2002-06-18 18:42:42
    Temat: Re: Poważnie :-)
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Wedlug mnie powinno sie juz baaaaardzo powoli poprawiac, gdyz recesja
    > siegnela dna.

    Jak to sie mowi.. Recesja siagnelo dna. Pytanie brzmi: czy przypadkiem dno
    nie odpadnie?

    Merlin

  • 12. Data: 2002-06-18 20:03:07
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    .

    > : PKB cały czas wzrasta, chodzi Ci chyba o wzrost wzrostu PKB. :)
    >
    > PKB w Polsce nie wzrasta.

    Wzrasta ( choc baardzo mizernie ). Proponuje przejrzec strony GUS u.

    --
    Jacek

  • 13. Data: 2002-06-18 20:56:54
    Od: "Doggie" <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "AndY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > i wlasnie wtedy z dupy poplynie miod

    Cóż, stary, nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pogratulować ci
    uzdolnionego organu.

    --
    Zdrówka
    Doggie (or compatible)

  • 14. Data: 2002-06-18 20:58:04
    Od: "Doggie" <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podobno w czwartym kwartale br. ma byc juz calkiem dobrze, a na poczatku
    > przyszlego jeszcze lepiej.
    > Czytalam jakis czas temu chyba w Wyborczej.

    Polecam zatem bardziej krytyczne podejście do mediów :-]

  • 15. Data: 2002-06-18 21:38:03
    Od: "Doggie" <Doggie - doggie77@poczta.onet.pl>

    > Ps. Sory za slownictwo ale uwazam ze 4 kwartal to za szybko o kilka
    > kwartalow ...

    Teraz zauważyłem - to ja też sorry ;-)

    --
    Zdrówka
    Doggie (or compatible)
    "No obstacles, only challenges..."
    Inspired with: [David Morales] - Live On Galaxy Radio - 4.01.2002 - CD1

  • 16. Data: 2002-06-19 07:29:44
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <aenv2n$cv9$1@zeus.polsl.gliwice.pl> bobers napisał(a):
    >: PKB cały czas wzrasta, chodzi Ci chyba o wzrost wzrostu PKB. :)
    >
    > PKB w Polsce nie wzrasta.

    Mylisz się. Wzrost tempa przyrostu PKB jest określany mianem wzrostu gospodarczego.
    Obecnie w Polsce przechodzimy zmniejszenie tego wzrostu, natomiast spadek PKB jest
    objawem ciężkiej recesji gospodarczej, katastrofy ekonomicznej.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 17. Data: 2002-06-19 09:32:02
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    .

> [...]
    PKB jest
    > objawem ciężkiej recesji gospodarczej, katastrofy ekonomicznej.

    A od kiedy to recesja jest na plusie??
    Recesja jak sama nazwa wskazuje jest wtedy kiedy wzrost gospodarczy jest na
    minusie,
    czyli gdy go nie ma ;)). Teraz co najwyzje mamy kryzysik, modlmy sie zeby
    recesja nigdy
    nas nie dotknela bo wtedy to bopiero mogloby byc...