PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2002-06-18 08:01:52
    Temat: Działalność gospodarcza
    Od: "andre" <a...@w...pl>

    Musiałem jakis czas temu zarejestrowac działalność gospodarcza, poszedłem
    więc do urzędu miasta i wypełniłem papierki, po czym otrzymałem
    potwierdzenie prowadzenia dzial. gosp.. W nastepnym dniu dowiedziałem od
    mojego pracodawcy, ze bede jednak pracował na umowe-zlecenie. Wobec tego nie
    poszedłem już do Urzędu Skarbowego po numer NIP ani w statystycznego po
    REGON.
    Od tego momentu minął rok i teraz chciałbym to uporządkować. Czy muszę
    zlikwidować tą działalność, i czy bedą mi groziły z tego powodu jakieś
    komplikacje, czy tez zostawić tak jak jest?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-06-18 17:47:17
    Temat: Re: Działalność gospodarcza
    Od: "AndY" <a...@i...pl>

> [...]
    > zlikwidować tą działalność, i czy bedą mi groziły z tego powodu jakieś
    > komplikacje, czy tez zostawić tak jak jest?

    hmmm, szczerze mowiac nie wiem jak dostales potwierdzenie prowadzenia
    dzialalnosci gospodarczej jesli nie miales NIPu ani REGONU :(

    AndY

  • 3. Data: 2002-06-19 06:35:32
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "andre" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlikwidować tą działalność, i czy bedą mi groziły z tego powodu jakieś
    > komplikacje, czy tez zostawić tak jak jest?

    Trzeba iść do Urzędu Miasta i wyrejestrować.
    Nie będzie żadnych konsekwencji bo działalności nie prowadziłeś.

    Wiesiek