PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac › Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Date: 12 Apr 2003 02:48:36 -0700

    "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl> writes:

    > Oczywiscie nie pochwalam pisania komus pracy magisterskiej, ale nie moge
    > zgodzic sie ze stwierdzeniem iz praca magisterska jest wyznacznikiem
    > umiejetnosci studenta i wynkiem jego pracy przez cale studia. Niestety coraz
    > wiecej studentow pisze pracki cytując cale ksiązki lub przepisując je.

    i jesli potem na obronie dostaja najwyzsza ocene to znaczy tylko tyle,
    ze uczelnia jest do dupy i ich promotorzy albo nie wiedzieli albo
    machneli reka.
    pierwse zetkniecie z kims, kto cos we na dany temat i tacy ludkowie
    odpadaja.

    > Napisanie pracy zajmuje kilka tygodni a studiuje sie jak wiadomo cale 5 lat.
    > Wracajac do wątku: praca magisterska nie zawsze jest wyznacznikiem
    > umiejetnosci studenta nabytych w trakcie studiow!

    jesli napisana uczciwie i solidnie - jest.

    > Ja sama obronilam sie na 3 choc zawsze staralam sie byc dokladna studentką i
    > zaliczac wszystko w terminie w czasie studiow. Natomiast kolezanki z mojej

    a dlaczego tylko na 3?

    > grupy, leserzy i inni z tych co przekladaja wszystko na ostatni teramin, z
    > prac podostawali 4. Jaki z tego moral? zaden;-(

    taki, ze moze byli bardziej utalentowani? to, ze komus zajmuje to samo
    mniej czasu nie znaczy, ze jest gorszej jakosci. moze ten ktos jest
    bardiej zdolny, moze wiecej wie na dany temat?
    nie bralas tego pod uwage?

    zaliczanie wszystkiego w terminie na studiach to jak raz jest
    umiejetnosc na 3, wlasnie. zeby dostac wiecej, trzeba ie czyms
    wyroznic, z czegos byc dobrym.
    za przecietnosc nie dostaje sie najlepszych ocen.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net