PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac › Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    From: g...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Date: 12 Apr 2003 09:58:19 +0200

    > za moich czasow obrona byla po to, zeby :
    > - sprawdzic, ze student wie co jest w jego pracy
    > - zna sie na temacie, na ktory pisal
    > - potrtafi bronic swojego zdania i tezy, ktora zawarl w magisterce.
    >
    > gdybym ja np. miala napisana prace przez kogos, to na obronie bym
    > polala. bo mi takie pytania zadawali.

    > wiedze i zainteresowanie tematem magisterki sprawdza sie tez na
    > obronie. po to ona jest.
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    Prace magisterskie napisałam sobie sama , ale gdybym musiała skorzystać
    z "przysługi" to pewnie przygotowałabym sie lepiej jak do niejednego egzaminu.
    Bibliografia do przelecenia i praca ze 3 razy i obrona gotowa.
    Nie przypuszczam ,że ktoś kto daje do napisania pracę , jest takim głąbem ,że
    idzie zupełnie nieprzygotowany na obronę.
    A poza tym ,kto się złości na "kupione" prace? - jak sądzę nie są to
    wykładowcy ,bo oni często traktują studenta jak natrętną ,upierdliwą muchę/ co
    prawda nie wszyscy/.Moja pierwsza praca była wywracana do góry nogami kilka
    razy,a po tym wszystkim wróciła do pierwotnego stanu - no więc czytał
    ją "ktoś" czy nie.
    --G.