PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwanie pracy "na odległość"

  • 1. Data: 2006-09-13 20:20:09
    Temat: Poszukiwanie pracy "na odległość"
    Od: "leszszek" <l...@o...pl>

    Witam.

    Zaczynam szukać pracy, pierwszej poważnej "na etat". Właśnie kończę studia,
    wcześniej pracowałem tylko dorabiając w wakacje przy różnych pracach nie
    związanych z tematyką studiów - czyli byłem zwykłym robolem po znajomości na
    budowie albo przy rozładunku ciężarówek, na gębe:) Będzie to więc pierwsza
    praca zarobkowa w pełnym wymiarze, ale...

    No właśnie - muszę się przeprowadzić na dość sporą odległość; z Krakowa do
    Warszawy. Pomijając że muszę znaleść pracę z odpowiednim zarobkiem pozwalającym
    się utrzymać [wynajem pokoju lub kawalerki plus wyżywienie plus bieżące wydatki
    typu bilety to niestety warunek minimum - czy realny w przypadku absolwenta
    elektroniki po politechnice?] to muszę ją znaleść wogóle. I tutaj problem bo
    niestety niezabardzo wiem jak. Odpowiadając na ogłoszenia które znajduję
    (głównie w necie) wkońcu zostanę zaproszony na jakieś rozmowy, ale nie podołam
    ekonomicznie wybrać się na każdą pociągiem. Jedyne co przychodzi mi aktualnie
    do głowy to wybrać się tam na dłużej - kilka tygodni - wynajmując pokój i
    szukać już "na miejscu" mając swobodę poruszania się. Zaczynam się sam skłaniać
    do swojego pomysłu ale może jest jakiś inny sposób, może ktoś coś podobnego
    praktykował w przeszłości i mógłby się podzielić doświadczeniami albo
    przemyśleniami? Byłbym wdzięczny za całą masę uwag na ten temat :)

    pozdrawiam

    Leszek.

  • 2. Data: 2006-09-13 20:35:29
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy "na odległość"
    Od: Cezary Morga <c...@d...pl>

    leszszek wrote:

    > No właśnie - muszę się przeprowadzić na dość sporą odległość; z Krakowa do
    > Warszawy.

    To dziwne, bo ja chcialbym w druga strone, z Wwy do Krakowa :)
    Dlaczego chcesz akurat do Wwy?

    --
    Cezary Morga

  • 3. Data: 2006-09-13 20:37:06
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    leszszek napisał(a):
> [...]
    > praktykował w przeszłości i mógłby się podzielić doświadczeniami albo
    > przemyśleniami? Byłbym wdzięczny za całą masę uwag na ten temat :)

    bardzo podstawowe pytanie - co umiesz? Jesli masz rynkowe umiejetnosci
    (np j2ee), to prace znajdziesz w 2 dni. Jesli nie - zostanie Ci praca w
    kasie w supermarkecie, w McDonaldzie albo KFC. Placa 1000-1300 brutto
    (wg wywieszek).

    --

    glos

  • 4. Data: 2006-09-14 10:29:32
    Od: "leszszek" <l...@o...pl>

    To co potrafię i ile mogę się za to spodziewać to rzecz którą będe się zajmował
    w drugiej kolejności - czyli gdy zacznę po prostu szukać pracy:) Najpierw muszę
    jednak wiedzieć jak jej szukać na taką odległość, trochę mnie to przeraża że to
    niemożliwe w prosty sposób.