PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Odejscie z pracy - jak najkorzystniej?

  • 1. Data: 2006-09-13 12:56:13
    Temat: Re: Odejscie z pracy - jak najkorzystniej?
    Od: u...@g...pl

    Witam

    > Może być zarówno to, jak też po prostu zwykłe wypowiedzenie umowy.
    > Nie musisz podawać przyczyny.

    Ale jeżeli to firma rozwiązuje z nim umowę, lub z winy firmy to
    należy się odprawa.Przy wypowiedzeniu już nie ma, przy porozumieniu
    stron może być. Ja kiedyś odszedłem jak firma zmieniła nazwę:-).
    Usjwo

  • 2. Data: 2006-09-13 13:48:25
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jeżeli to firma rozwiązuje z nim umowę, lub z winy firmy to
    > należy się odprawa.

    Ale tu nie ma takiej sytuacji.

    > Ja kiedyś odszedłem jak firma zmieniła nazwę:-).

    To była Twoja decyzja, a nie wina firmy.

    N.

  • 3. Data: 2006-09-14 06:30:38
    Od: u...@g...pl

    Nixe napisał(a):
    .

    > To była Twoja decyzja, a nie wina firmy.

    Niezupełnie. Z formalnego punktu widzenia firma mnie zwolniła,
    oczywiście było mi to na rękę. Ja poprostu nie chciałem pracować
    w "nowej" firmie. Dzięki temu udało mi się skorócić okres
    wypowiedzenia do tygodnia;-).

  • 4. Data: 2006-09-14 06:32:07
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:1158215438.730696.295050@i42g2000cwa.googlegro
    ups.com>
    Użytkownik <u...@g...pl> pisze:

    > Niezupełnie. Z formalnego punktu widzenia firma mnie zwolniła,

    Zatem nie pisz, że odszedłeś, bo to się mija z prawdą :)

    --
    Nixe

  • 5. Data: 2006-09-14 06:53:10
    Od: u...@g...pl

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:1158215438.730696.295050@i42g2000cwa.googlegro
    ups.com>

    > Zatem nie pisz, że odszedłeś, bo to się mija z prawdą :)

    Chyba żle mnie zrozumiałeś. Z Firma A zmieniała nazwę na B (w
    zasadzie firma A została podzielona na mniejsze spółki), dzięki
    tamu firma A mnie zwolniła, a w firmie B nie wyraziłem zgody na
    pracę, czyli odszedłem z firmy A ;-)

  • 6. Data: 2006-09-14 07:29:26
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    <u...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]

    ***
    Zrozumiałam, że firma A zmieniła nazwę na B i tylko z tego powodu
    odszedłeś/zwolniono Cię.

    N.

  • 7. Data: 2006-09-14 07:44:57
    Od: u...@g...pl

    Nixe napisał(a):
> [...]
    > pracę, czyli odszedłem z firmy A ;-)
    >
    > ***
    > Zrozumiałam, że firma A zmieniła nazwę na B i tylko z tego powodu

    Tak, zacząłem pracę w C ;-)