PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wojsko po studiach ?

  • 1. Data: 2006-09-13 09:09:46
    Temat: Wojsko po studiach ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Wlasnie skonczylem studia i mam prace. Ale nadal mam nieuregulowany
    stosunek... wiec jak to zrobic aby go uregulowac a wojsko ominac szerokim
    lukiem ?
    Jarod

  • 2. Data: 2006-09-13 09:32:40
    Temat: Re: Wojsko po studiach ?
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w
    wiadomosci news:ee8hss$jle$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Wlasnie skonczylem studia i mam prace. Ale nadal mam nieuregulowany
    > stosunek... wiec jak to zrobic aby go uregulowac a wojsko ominac szerokim

    Zglos sie do WKU z haslem zeby przeniesli Cie do rezerwy. Ja z 3kg w majtach
    pojechalem zaraz po absolutorium i wyjechalem z tekstem "Dzien dobry, ja
    wlasnie skonczylem studia i przyjechalem po przeniesienie do rezerwy". Cos
    tam krecili nosem, ale gosc ktory to zalatwial mial kiedys tego samego
    promotora co ja i szybciutko przybil pieczatke :-D

  • 3. Data: 2006-09-13 10:31:47
    Od: "mr Q" <m...@b...pl>

    jest odpowiednie rozporzadzenie i nic nie trzeba sciemniac ;)

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20061180808

  • 4. Data: 2006-09-16 13:44:45
    Od: "Piotrek" <g...@i...pl>

    > jest odpowiednie rozporzadzenie i nic nie trzeba sciemniac ;)

    napewno? nie trzeba miec tego samego promotora co ten coprzebija pieczatke?