PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwanie pracy

  • 1. Data: 2007-03-31 11:09:40
    Temat: Poszukiwanie pracy
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Witam!
    Chcialem zwrocic uwage na zjawisko obce "polskiej kulturze
    pracodawcow". Swego czasu wysylalem swoje oferty w odpowiedzi na
    anonse prasowe i internetowe firm poszukujacych pracownikow.
    Uzbieralo sie tego okolo 500 przez pare lat ale tylko _jedna_
    firma przyslala mi do domu na adres podany w CV pismo, w ktorym
    informuje mnie, ze niestety uwzgledniajac potrzeby kadrowe nie
    maja aktualnie dla mnie pracy zgodnej z moimi kwalifikacjami.
    Zdecydowana wiekszosc firm i rekruterow nie pofatygowala sie nawet
    aby odeslac mi mailem SO#1.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 2. Data: 2007-03-31 11:54:34
    Temat: Re: Poszukiwanie pracy
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Stanislaw Chmielarz wrote:
> [...]
    > maja aktualnie dla mnie pracy zgodnej z moimi kwalifikacjami.
    > Zdecydowana wiekszosc firm i rekruterow nie pofatygowala sie nawet

    W sumie duzo mniej CV-ek wysylalem w zyciu, ale jedna firma mi przyslala
    list do domu z odmowa, a kilka innych via e-mail. Poza tym spotkasz
    sie tu na grupie z róznymi opiniami - jedni beda mówili, ze nie ma
    takiego obowiazku, inni jeszcze, ze nasz rynek pracy jest specyficzny
    i nie maja ochoty odpowiadac na aplikacje osób wybitnie nie nadajacych
    sie na dane stanowisko (tzw. kandydaci-desperaci wysylajacy dokumenty
    "jak leci", bez dostosowania do konkretnego ogloszenia czy firmy), jeszcze
    inni ze kultura przyszlych pracowników tez kuleje lub firm nie stac na
    "marnowanie"
    czasu na pierdoly.
    Dla mnie i tak szczytem jest nie podawanie formy pracy - etat, czasowa,
    zlecenie itp. oraz zapraszanie kandydatów do rekrutacji wiedzac, iz
    oferowana placa nie wystarczy na przeprowadzke i zycie w innym miescie.

  • 3. Data: 2007-03-31 21:21:03
    Od: "Anakin" <w...@p...onet.pl>

    Co by nie powiedziec to w kwestii podejmowania pracy i jej szukania jestesmy
    dzikusami i w glownej mierze dotyczy to pracodawców bo moga nadal
    przebierac, a jesli juz im sie krzywda dzieje to i tak próbuja wszystko
    obracac na swoja korzysc.....
    Szukanie pracy w tym kraju jest nadal chore....

    Pozdrawiam
    Anakin

  • 4. Data: 2007-04-01 10:56:37
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> wrote in

    [...]
> [...]
    > firma przyslala mi do domu na adres podany w CV pismo, w ktorym
    > informuje mnie, ze niestety uwzgledniajac potrzeby kadrowe nie

    o czym mialoby to swiadczyc? zyjemy w erze komunikacji elektronicznej;
    z drugiej strony zwracam uwage, ze inaczej traktuje sie bardzo typowe
    stanowisko (na ktorym firma zatrudnia dziesiatki albo setki osob), a
    inaczej stanowiska bardzo specjalistyczne (i nie mam tu wcale na mysli
    wylacznie wysokich stanowisk kierowniczych);

    adas;

  • 5. Data: 2007-04-01 11:22:26
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    adasiek wrote:

> [...]
    >
    > o czym mialoby to swiadczyc? zyjemy w erze komunikacji
    > elektronicznej; z drugiej strony zwracam uwage, ze inaczej

    Czlowieku co Ty bredzisz? Czy wiesz w ilu firmach otwiera sie
    program pocztowy raz dziennie lub rzadziej?
    Era komunikacji elektronicznej czlowieku to jeszcze jest science
    fiction ...

  • 6. Data: 2007-04-01 14:09:02
    Od: Marek <m...@o...pl>

    Stanislaw Chmielarz napisał(a):

    > Czlowieku co Ty bredzisz? Czy wiesz w ilu firmach otwiera sie
    > program pocztowy raz dziennie lub rzadziej?
    > Era komunikacji elektronicznej czlowieku to jeszcze jest science
    > fiction ...
    Nie wysylalbym CV do firmy, w ktorej email to FS.
    Jak ci sie dalo wyslac 500CV?. To w Polsce jest tyle firm ? :)
    Ja do tej pory wyslalem ok. 20 CV. Prace zmienilem 5 razy

  • 7. Data: 2007-04-01 20:53:56
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

> [...]
    > maja aktualnie dla mnie pracy zgodnej z moimi kwalifikacjami.
    > Zdecydowana wiekszosc firm i rekruterow nie pofatygowala sie nawet

    w zyciu wyslalem 3 CV, po 2 dostawalem prace, a za jedna prace
    podziekowalem. Nie widze szczerze mówiac sensu wysylac takiej ilosci CV, no
    najwyzej ze sie szuka pracy w branzy niszowej lub ma sie zawysokie mniemanie
    o sobie. Niebawem bede szukal pracy dodatkowej wlasnie w niszowej branzy
    wiec pewnie podziele ten sam los czyli SPAM-CV

  • 8. Data: 2007-04-02 12:08:16
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    > w zyciu wyslalem 3 CV, po 2 dostawalem prace, a za jedna prace
    > podziekowalem.
    > Nie widze szczerze mówiac sensu wysylac takiej ilosci CV!

    To prawda!
    Człowiekui? Co ty chcesz robić w życiu?
    Jak wygląda Twoje CV?

    [...]
    Wykształcenie:
    Szkoła wyższa....

    Umiejętności:
    Obsługa komputera, prawo jazdy...

    Zainteresowania:
    Sport, muzyka oraz gry
    [...]

    I co z tym zdziałasz?
    Poczytaj tą grupę, ze 4 - 5 miesięcy temu nasza grupowa koleżanka napisała dokładnie
    i pięknie,
    jak znaleźć sobie target - cel - pracodawcę!

    1. CO CHCESZ ROBIĆ? K O N K R E T N i E! (btw, ja też chcę zarabiać kupę szmalu,
    ale robię dużo rzeczy, żeby tak było, i w konsekwencji tak się dzieje!)

    2. GDZIE MASZ PLECY/ZNAJOMOŚCI? (jak nic nie umiesz ,to znajomości ci się przydadzą)

    3. CZY ŻEBRZESZ O PRACĘ? CZY MOŻE OFERUJESZ SWOJĄ WIEDZĘ
    I DOŚWIADCZENIE w zamian za GODNE WYNAGRODZENIE?

    Przemyśl to i powodzenia!
    Roboty jest teraz tyle, że mi się uszami wylewa:
    Wdrażasz perfekcyjnie cms-y albo strzelasz zajebiste layouty?
    Daj znać, dam ci ze dwa sajty na próbę, po parę stówek.
    Znasz się na budowlance? Brader chatę stawia i potrzebuje speców.
    Sprzedawałeś kredyty? Masz od ręku stałą podstawę plus prowizję od kredytu!
    Znasz niemiecki i masz prawko? Teraz 100 zł dniówki za kurs do niemiec i spowrotem,
    wieziesz
    ludzi po samochody...

    Przykładów mam setki... mieszkam w Radomiu, zagłębiu bezrobocia...

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 9. Data: 2007-04-02 12:11:42
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > w zyciu wyslalem 3 CV, po 2 dostawalem prace, a za jedna prace
    > podziekowalem.
    > Nie widze szczerze mówiac sensu wysylac takiej ilosci CV!

    Btw - moja żona w zaawansowanej ciąży właśnie nie może się od ofert pracy opędzić.
    Od niedawna pracuje na etat, a po pracy... ma kupę zleceń... obawiam się o jej
    kondycję
    bo się przepracowuje.

    Więc weź się Stanisławie w garść i nie produkuj więcej makulatury!

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 10. Data: 2007-04-02 15:22:49
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Marcin P. wrote:

> [...]
    > ma kupę zleceń... obawiam się o jej kondycję bo się
    > przepracowuje.
    >
    > Więc weź się Stanisławie w garść i nie produkuj więcej

    Przestalem bo doszedlem do wniosku ze skreslano mnie z powodu
    wieku ...
    Aha i nie szukalem pracy za 100 zlotych dziennie.