PracaGrupypl.praca.dyskusje › fortis bank

  • 1. Data: 2007-03-30 17:38:28
    Temat: fortis bank
    Od: "mis" <m...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Czy ktos moze mi powiedziec jak pracuje sie w Fortisie ?
    atmosfera itp

    mis

  • 2. Data: 2007-03-30 19:27:08
    Temat: Re: fortis bank
    Od: yale <N...@g...com>

    mis wrote:
    > Witam
    > Czy ktos moze mi powiedziec jak pracuje sie w Fortisie ?
    > atmosfera itp

    Który oddział, jakie stanowisko?
    Ogólnie ok, jak ktoś lubi wygrzewać sie na ciepłej posadce. Dla
    kreatywnych to tylko przystanek na drodze kariery zawodowej :)
    Ostatnio przyjeto mnóstwo ludzi zaraz po studiach lub w ich trakcie w
    rezultacie poziom kompetencji spadł na pysk, odczuwa się nadmiar
    pracowników a przez to nadmiar biurokracji. Choć znam firmy (motorola)
    gdzie jest jeszcze gorzej.
    Tu się można jeszcze przyzwyczaić :)

  • 3. Data: 2007-03-31 09:22:11
    Od: "mis" <m...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > rezultacie poziom kompetencji spadł na pysk, odczuwa się nadmiar
    > pracowników a przez to nadmiar biurokracji. Choć znam firmy (motorola)

    Chodzi o Kraków , stanowsko nie związane bezpośrenio z obsługą kilentów

    mis