PracaGrupypl.praca.dyskusje › IBM - Krakow - praca w jako software engineer

  • 1. Data: 2007-03-30 13:37:16
    Temat: IBM - Krakow - praca w jako software engineer
    Od: c...@p...onet.pl

    Hej,

    Czy ktos z Was pracuje moze w IBMie na tym stanowisku? Jezeli tak to
    czy moze sie podzielic tym jak wyglada praca? (najlepiej w porownaniu
    z Motorola)

    Chodzi o to jak wygladaja projekty (domyslam sie, ze w duzej mierze
    jest to poprawianie defektow), jak duze sa projekty, jak wyglada
    atomsfera w zespolach, itp.

    Z gory dzieki

    P.S.
    Staralem sie znalezc cos na ten temat ale niestety nie udalo mi sie.

  • 2. Data: 2007-03-31 07:44:16
    Temat: Re: IBM - Krakow - praca w jako software engineer
    Od: "Czesiek" <c...@w...pl>

> [...]
    >
    > Z gory dzieki
    >
    > P.S.
    > Staralem sie znalezc cos na ten temat ale niestety nie udalo mi sie.

    Znam 2 opinie kolegow ktorzy przeszli do IBM z Moto.
    Pierwszy mowi ze jest ten sam syf:)
    Drugi mowi ze jest duzo lepiej. Ze pracuje sie wiecej nad kodem i nie ma
    tyle spotkan a proces jest lzejszy
    Podejrzewam ze duzo zalezy do jakiego sie trafi projektu.

  • 3. Data: 2007-03-31 16:42:57
    Od: c...@p...onet.pl

    On Mar 31, 9:44 am, "Czesiek" <c...@w...pl> wrote:

> [...]
    > tyle spotkan a proces jest lzejszy
    > Podejrzewam ze duzo zalezy do jakiego sie trafi projektu.

    Dzieki za odpowiedz.
    A wiesz moze cos jeszcze o innych stanowiskach? (tzn poza inzynierami)
    Np jak wyglada praca na stanowisku Project Managera?

  • 4. Data: 2007-04-03 13:59:23
    Od: c...@p...onet.pl

    Nikt?