PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pomocy! Zostałem bezrobotnym! › Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    From: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Date: 26 Nov 2006 11:30:48 -0800

    Maciek Sobczyk - zaocznie ubezpieczony napisał(a):

    > No właśnie. I co ma począć ktoś, kto ma ciut pieniędzy co miesiąc ale
    > nie stać go na ubezpieczenie dobrowolne a członkowie rodziny nie chcą go
    > ubezpieczyć? W końcu zależy to, zdaje się, głównie od dobrej woli
    > familii. Czy jeśli tej dobrej woli nie ma, to dla człowieka nie ma
    > żadnej możliwości zawarcia ubezpieczenia?

    jest, pisalem. Np. umowa zlecenie na dowolna kwote, wzglednie umowa o
    prace na 1/48 etatu na 1/48 minimalnej kwoty. Niezaleznie od wysokosci
    odprowadzanych skladek, masz takie same prawa do "bezplatnej" opieki
    zdrowotnej. Co ja poradze, ze to panstwo promuje tak glupie
    rozwiazania?... :)

    > Nawet mnie o to nie pytali w PUP. I tu kolejna paranoja - dajmy na to,
    > że moja żona zarabia miliardy. A ubezpieczenie należy mi się za friko.

    F. Kafka w grobie sie przewraca...

    > Tzn. podanego przypadku czy niemożliwości ubezpieczenia się przez
    > takiego ktosia?

    Sensu w/w przypadku. W dodatku, wkopujac zone, zyskuje dalszy spadek
    dochodow wspolnych - mizerna korzysc. A o sposobie na tanie ubezp
    napisalem wyzej.

    --

    pozdrawiam,

    glos