PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocnik informatyka

  • 1. Data: 2007-03-22 22:16:13
    Temat: Pomocnik informatyka
    Od: " leszek" <s...@W...gazeta.pl>

    Ciekawe ogłoszenie:

    POMOCNIK INFORMATYKA

    W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym dla naszego Klienta,
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    Pomocnik informatyka

    http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d7/c/1
    930339.htm

  • 2. Data: 2007-03-22 22:22:52
    Temat: Re: Pomocnik informatyka
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 22-03-2007 o 23:16:13 leszek <s...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ciekawe ogłoszenie:
    >
    > POMOCNIK INFORMATYKA
    >
    > W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym dla naszego Klienta,
> [...]

    Hehheheheh

    - Wykonywanie prac programistycznych i projektowych

    Bezsęsu. Informatyk potrzebuje dostaw kawy i pizzy oraz loda kilka razy w
    tygodniu. Oraz klimy, zastępującej prysznic i pralkę.

    --
    Siedzi wyfiokowana Jola i gada. Przez 15 minut czy więcej uczy obywateli,
    jak jeść bezę. Że bezy nie można kroić nożem i widelcem, bo może trysnąć.

  • 3. Data: 2007-03-23 00:04:10
    Od: "MI" <m...@w...pel>

> [...]
    > Że trzeba zdjąć kapelusik od bezy. I to jest k... program pierwszej damy!

    buahaha... to jeszcze będzie w konkursie: "kto to powiedział?" :)

  • 4. Data: 2007-03-23 07:20:04
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    W dawnych czasach, gdy odbywałem służbę wojskową, to ktoś piastował stanowisko
    "asystent programisty", ale nie udało mi się ustalić zakresu obowiązków.
    Ponieważ był to niestety "asystent" , a nie "asystentka" - więc nie zgłaszałem
    zapotrzebowania.

  • 5. Data: 2007-03-23 18:16:30
    Od: "Leon " <m...@N...gazeta.pl>

    > Pomocnik informatyka

    Co w tym ciekawego/dziewnego? Przecież POMOCNIK Świętego Mikołaja już dawno
    funkcjonuje na rynku pracy.

  • 6. Data: 2007-03-24 17:40:11
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek P." napisał w wiadomości

    > - Wykonywanie prac programistycznych i projektowych

    mi się bardziej podoba:
    - Wykonywanie zadań i poleceń przełożonego

    wydawało mi się że to jest obowiązek każdego pracownika

  • 7. Data: 2007-03-24 18:46:32
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Pomocnik informatyka

    Na tym stanowisku pracownik wykonuje całokształt prac :
    analiza, projektowanie, programowanie, administrowanie,
    poprawianie błęduw po szefie,...
    za wyjątkiem pobierania za to należytego wynagrodzenia, bonusuw, szkoleń,....

    Zresztą z tego całego ogłoszenia wyłazi to każdym calem:
    umowa tymczasowa, dyspozycyjność, nic o wynagrodzeniu.

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo