PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma CGI w Krakowie

  • 1. Data: 2007-03-22 20:42:58
    Temat: Firma CGI w Krakowie
    Od: r...@p...fm

    Czesc,

    Czy pracuje ktoś w CGI (z biurem na Wadowickiej w Krakowie)? Widziałem
    ostatnio, że poszukują m.in. programistów Oracle. Jakie warunki pracy
    i płacy na tle innych krakowskich firm IT? Ile ludzi zatrudnia firma w
    Krakowie? Na ile może liczyć programista z 5-letnim stażem?

    Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

  • 2. Data: 2007-03-27 21:54:23
    Temat: Re: Firma CGI w Krakowie
    Od: r...@p...fm

    Nie ma nikogo na forum z tej firmy? A może jest ktoś z biura w
    Warszawie?

  • 3. Data: 2007-03-27 22:22:43
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Nie pracuje ale z tego co sprawdzilem, to ta nieslawna firma ktora kupila
    AMS i swego czasu zamknela ich biuro w Krakowie ?
    Czego mozna sie spodziewac - tego czego w amerykanskich/kanadyjskich
    firmach. Nie jest zle, a szczegoly pewnie znajdziesz w archiwach.

    Marcin

  • 4. Data: 2007-03-28 08:23:48
    Od: "qqlio qqlio" <q...@N...gazeta.pl>

    r...@p...fm napisał(a):

    > Czesc,
    >
    > Czy pracuje kto=B6 w CGI (z biurem na Wadowickiej w Krakowie)? Widzia=B3em
    > ostatnio, =BFe poszukuj=B1 m.in. programist=F3w Oracle. Jakie warunki pracy
    > i p=B3acy na tle innych krakowskich firm IT? Ile ludzi zatrudnia firma w
    > Krakowie? Na ile mo=BFe liczy=E6 programista z 5-letnim sta=BFem?
    >
    > B=EAd=EA wdzi=EAczny za wszelkie informacje.

    W Krakowie - okolo 10 osob
    Sprawdz dobrze - ostatnie ogloszenia do CGI byly do biura w Warszawie - nie w KRK.