PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polski rynek pracy

  • 21. Data: 2004-09-16 06:31:38
    Temat: Re: Polski rynek pracy
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 20:44:37 +0200, Daniel Rychcik napisał(a):

    > In article <1s62m7vlfdc2k$.11f8x5qo3ij7x.dlg@40tude.net>, Tomasz 'motto' Motyliński
    wrote:
    > Dziwne.. ja post Marka widzę doskonale, natomiast to _Twoje_
    > cytowanie skaszaniło mi polskie literki. Może to Ty powinieneś
    > się zastanowić nad zmianą czytnika?
    Zarknij w mój nagłówek bez trudu zobaczysz to:

    > Nie twierdzę, że to kodowanie było dobre, jednak w _dobrym_ czytniku
    > to nie jest żaden problem...
    Standard obowiązujący w polskim usenecie to iso-8859-2 i tego się
    trzymajmy.

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    Polecam lekturę: http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 22. Data: 2004-09-16 06:51:26
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm>

    Użytkownik Optymista napisał:

    > Czyżby (podobno) niezniszczalny Linux się sypał?

    Linux sypie się tak samo jak inne systemy, jedyną zaletą jest to że się
    wirusy tak nie czepiają.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2004-09-16 07:43:42
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście koronnym dowodem na to jest trudność ze znalezieniem przez
    > ciebie pracy?

    Nie jest bardzo normalny. Gdzie się uczyłeś?

  • 24. Data: 2004-09-16 08:18:55
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "_Zibi_" <n...@w...com> napisał w wiadomości

    > Nie jest bardzo normalny. Gdzie się uczyłeś?

    Ja się zgadzam, że byłoby zdrowiej, gdyby bezrobocie wynosiło około 5%,
    ale podejrzewam, że różnimy się sposobem dojścia do tego celu.

    Czego się uczyłem?

    vertret

  • 25. Data: 2004-09-16 08:23:50
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Piotr Dulik <p...@p...fm> napisał(a):

    > Linux sypie się tak samo jak inne systemy, jedyną zaletą jest to że się
    > wirusy tak nie czepiają.

    Wirusy się tak nie czepiają? Dla kogoś kto pisze wirusy nie jest jak
    przypuszczam atrakcją wyważanie otwartych drzwi. Czytałem, że kod źródłowy
    Linuxa jest ogólnie dostępny. Jedyna zaleta to bezpłatność, ale jest to
    zaleta tylko dla zastosowań nieprofesjonalnych. Jeżeli ktoś poważnie traktuje
    swoją przyszłość zawodową, to zgodnie z wymogami pracodawców musi znać przede
    wszystkim MAC dla większości grafików i DTP, oraz Win - dla pozostałych
    zawodów.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 26. Data: 2004-09-16 08:32:52
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    > Ja się zgadzam, że byłoby zdrowiej, gdyby bezrobocie wynosiło około 5%,
    > ale podejrzewam, że różnimy się sposobem dojścia do tego celu.

    wpieprzają mnie gadki polityków, kraj mlekiem i miodem płynący, lekarze
    pielegniarki zadowoleni z pracy, bezrobocia prawie nie ma, państwo zero
    długu, gospodarka pedzi do przodu pełną parą, rozpoczęliśmy złoty wiek
    niczym za Jagielonów i tak wogóle jest wsio ok.

    > Czego się uczyłem?

    nieważne

  • 27. Data: 2004-09-16 08:43:56
    Od: "macko42" <m...@g...pl>

    Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl> napisał(a):

    > Wracając do tematu Polskiego runku pracy, patrząc na oferty poszukiwani są
    > zazwyczaj (pomijając już oferty pracy dla akwizytorów, dziwek i szwaczek)
    > ludzie młodzi, dobrze wykształceni i doświadczeni. Idealny kandydat to
    > taki, który ma 3 fakultety, 5 lat stażu, biegle włada 3 językami obcymi i
    > nie ukończył jeszcze 26 roku życia. Ogólnie najlepiej by było jakby był
    > omnibusem z referencjami i chciał pracować za 3 osoby, a do tego za jedyne
    > 600 zł (najlepiej na umowę o dzieło).

    mozesz podac przyklady takich ofert?

  • 28. Data: 2004-09-16 09:22:14
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <1...@4...net>, Tomasz 'motto' Motyliński
    wrote:
    (..)

    Ale ja nie o tym :)

    - Mój czytnik, ustawiony jak najbardziej poprawnie (mam nadzieję),
    widzi post Marka dobrze, potrafi go też poprawnie zacytować (właśnie
    spróbowałem)

    - Twój czytnik, ustawiony jak najbardziej poprawnie, widzi tam
    buraki i kaszani cytowanie.

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 29. Data: 2004-09-16 09:34:39
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cibiim$7lc$1@inews.gazeta.pl>, Marek wrote:
    > Wirusy się tak nie czepiają? Dla kogoś kto pisze wirusy nie jest jak
    > przypuszczam atrakcją wyważanie otwartych drzwi. Czytałem, że kod źródłowy
    > Linuxa jest ogólnie dostępny.

    ROTFL :) Gdyby nie to, że trochę hermetyczne, to takim tekstem nie
    miałbyś problemów z trafieniem na pl.rec.humor.najlepsze :)

    Daniel

  • 30. Data: 2004-09-16 09:38:47
    Od: Piotr Dulik <p...@p...fm>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Wirusy się tak nie czepiają? Dla kogoś kto pisze wirusy nie jest jak
    > przypuszczam atrakcją wyważanie otwartych drzwi. Czytałem, że kod źródłowy
    > Linuxa jest ogólnie dostępny.

    Nie znam się na tym i tak szczerze to niewiele mnie to obchodzi, w
    każdym razie efekt jest taki że wirusów nie ma.

> [...]
    > wszystkim MAC dla większości grafików i DTP, oraz Win - dla pozostałych

    Dla mnie komputer jest narzędziem, od znania się na systemach to są
    informatycy ;-) Z tym masz racje, Linux nadaje się do przegladania
    internetu i pisania dokumentów ale jak trzeba coś w CAD narysować albo
    podpiąć się pod sterownik to d*** blada - nie ma programów.

    pozdrawiam
    Piotr