PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polski rynek pracy

  • 11. Data: 2004-09-15 17:00:13
    Temat: Re: Polski rynek pracy
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 18:16:00 +0200, mgl napisał(a):

    > ha, to nie tylko na pl.regionalne.wroclaw spamujesz?
    Pomyśl, ja napiszę na grupę, a tym samym oszczędzę koledze 20 maili z taką
    sama uwagą, bo reszta widzi, że uwaga została zwrócona. :) EOT

    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623
    Polecam lekturę: http://www.wsp.krakow.pl/papers/f_lamer.html

  • 12. Data: 2004-09-15 17:15:48
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia 15 Sep 2004 18:45:21 +0200, Optymista napisał(a):

    > Czyżby (podobno) niezniszczalny Linux się sypał?
    > Unixy są napisane przez hakerów dla hakerów.
    PLONK

  • 13. Data: 2004-09-15 17:42:27
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz 'motto' Motyliński" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdobywania pracy, nie chcę znajomym rzucać kłód po nogi (choć może
    > powinienem). Aby było zabawnej, zjawisko to nie dotyczy tylko firm
    > Państwowych. Z moich obserwacji wynika, że na afisz trafiają *zazwyczaj*
    > oferty ?za grosze?, lub z wygórowanymi oczekiwaniami, informacja o tych
    > pozostałych ?normalnych? nadal rozchodzi się pocztą pantoflową...
    > Wnioski wyciągnijcie sami.
    >
    > --
    > Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    > Linux Registered User: 356623
    > "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie"

    Dodam, co śmieszniejsze to bardzo często zgłaszają swoje ofertry do Urzędu
    Pracy dla
    osób niepełnosprawnych i chcą zatrudnić taką osobe przez Urząd , ale chcą
    aby ta osoba była
    pełnosprawna.z dużą dozą wiedzy na poziomie: wyższe wykształcenie
    języki,wieloletni staż pracy
    dypozycyjność,oddanie dla firmy czyli praca 10-16 godzin wysokie
    kwalifikacje i to wszystko
    za 800 - 1000 zł brutto.
    Zauważyłem iż takie same warunki ale dla ludzi zdrowych są w ofertach
    Urzędu Pracy na wyjazd
    do pracy w Uni Europejskiej. Jest to nie do przyjęcia i najwyższy czas aby
    z tym skończyć !!!. Marek

  • 14. Data: 2004-09-15 17:51:22
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    begin fuck_oe.exe
    Myślę, że zaczyna już mnie bardzo irytować to, że ludzie nie potrafią
    ustawić poprawnie kodowania w OE. Może by tak przy okazji, zrobić taki 10
    MB filmik jak ustawić takowe w OE i ustawić rozsyłanie z automatu jeśli w
    nagłówku zabraknie linii:
    Myślę, że będzie to zgodne z netykietą, a zarazem upierdliwe dla winowajcy.
    Dodatkowo powinny być generowane przypadkowo adresy nadawcy, aby trudniej
    było odfiltrować. Chyba coś takiego zrobię, bo maszynie to obojętne ile
    maili wyśle.
    end

    Dnia Wed, 15 Sep 2004 19:42:27 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > Pracy dla
    > osób niepe?nosprawnych i chc? zatrudni? tak? osobe przez Urz?d , ale chc?
    > aby ta osoba by?a
    > pe?nosprawna.z du?? doz? wiedzy na poziomie: wy?sze wykszta?cenie
    > j?zyki,wieloletni sta? pracy
    > dypozycyjno??,oddanie dla firmy czyli praca 10-16 godzin wysokie
    > kwalifikacje i to wszystko
    > za 800 - 1000 z? brutto.
    > Zauwa?y?em i? takie same warunki ale dla ludzi zdrowych s? w ofertach
    > Urz?du Pracy na wyjazd
    > do pracy w Uni Europejskiej. Jest to nie do przyj?cia i najwy?szy czas aby
    Wiesz, nie chcę mi się "deszyfrować". :)

  • 15. Data: 2004-09-15 17:58:13
    Od: "Renault" <R...@i...pl>

> [...]

    >Urzędu Pracy na wyjazd
    >do pracy w Uni Europejskiej. Jest to nie do przyjęcia i najwyższy czas aby

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 16. Data: 2004-09-15 17:59:01
    Od: "Renault" <R...@i...pl>

  • 17. Data: 2004-09-15 18:44:37
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <1s62m7vlfdc2k$.11f8x5qo3ij7x.dlg@40tude.net>, Tomasz 'motto' Motyliński
    wrote:
    (..)
    > Myślę, że zaczyna już mnie bardzo irytować to, że ludzie nie potrafią
    > ustawić poprawnie kodowania w OE.

    Dziwne.. ja post Marka widzę doskonale, natomiast to _Twoje_
    cytowanie skaszaniło mi polskie literki. Może to Ty powinieneś
    się zastanowić nad zmianą czytnika?

    Nie twierdzę, że to kodowanie było dobre, jednak w _dobrym_ czytniku
    to nie jest żaden problem...

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 18. Data: 2004-09-15 20:03:19
    Od: "Grzegorz S." <g...@m...atr.bydgoszcz.pl>

    Użytkownik "Optymista" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:493f.000006e4.414871a0@newsgate.onet.pl...

    > Czyżby (podobno) niezniszczalny Linux się sypał?
    > Unixy są napisane przez hakerów dla hakerów.
    >
    > Marek

    Masz na myśli jądro czy system operacyjny ?

  • 19. Data: 2004-09-15 21:37:34
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "zx" <x...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witaj chłopie w klubie....

    > Podejście mam podobne do twojego, żeby spróbować tego co oferują za
    > granicą - może wtedy nie będe odczuwał straty czasu na jedną wielką fikcję
    > jaką jest w Polsce poszukiwanie pracy!

    Właśnie. Nie tak dawno byłem na dziwnej dla mnie rozmowie kawalifikacyjnej.
    Gówniarz za przeproszeniem zaczął mnie pytać czystej teorii czegoś co się
    uczyłem lat temu, w moim mniemaniu popisywał się wiedzą czysto teoretyczną.
    Chciałbym go widzieć przy robocie, to co ja zrobię w piętnaście minut - on
    będzie się biedził tydzień i być może nie zrobi. Przypminając sobie mo start
    w zawodzie gdzie wszedłem do zakładu napakowany wiedzą ale zero praktyki.
    Polski rynek pracy jest wypaczony, mając szczęście mieszkać blisko granicy
    tego chorego kraju zaczynam uderzać obok, zobaczymy z jakim skutkiem, w
    każdym razie mam już normalne odpowiedzi.

  • 20. Data: 2004-09-16 05:44:52
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "_Zibi_" <n...@w...com> napisał w wiadomości

    > Polski rynek pracy jest wypaczony,

    Oczywiście koronnym dowodem na to jest trudność ze znalezieniem przez
    ciebie pracy?

    vertret