PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podwyzki

  • 11. Data: 2008-04-23 14:24:42
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "Tomek Renik" <t...@g...pl>

    Dnia 21-04-2008 o 17:33:07 jaQbek <j...@s...eu> napisał(a):

    > I woczas, jesli w takim gronie jest ktoś, kto pensją znacznie odstaje w
    > dół od reszty, i reszta o tym wie, to, tak jak już zostąlo napisane, nie
    > działa to dobrze na zespół.

    A tajność zarobków ?
    Teraz podobno w korporacjach, jak sam nie powiesz ile zarabiasz to nikt
    sie nie dowie...
    Robienie list płac przez firmy zewnętrzne ? każdy ma konto i na konto mu
    wpłacają, prezsz tylko daje cynk do firmy ile komu premii i kiedy jaką
    podwyżkę.

    Słyszałem także że nie można zmusić pracownika do założenia konta w banku
    i wtedy należy wypłacać mu gotówką, ale rozwiązują to w ten sposób, że
    każdy kto ma konto dostaje uznaniowo 10% premii, a jak chce gotówką to
    owszem... ale bez tej premii...

    --
    Tomasz Renik - nr 5231666765

  • 12. Data: 2008-04-23 21:49:57
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Tomek Renik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > A tajność zarobków ?
    A tajność zarobków wygląda tak, że jeden opowiada kolegom, jaki kupił sobie nowy
    samochód i stawia dom, a drugi jeździ tramwajem i narzeka, że nie ma zdolności
    kredytowej, by kawalerkę kupić. Niektóre rzeczy widać.