PracaGrupypl.praca.dyskusjePodstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce › Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    From: "Ad" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    Date: Mon, 12 May 2003 13:51:56 +0200

    Użytkownik "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM> napisał w wiadomości
    news:b9o10t$hda$1@news.atman.pl...

    > pewnie że dużo na starość, a po co im więcej? I nie mów, że to ledwo co na
    > opłaty wystarcza, bo sam wynajmuję mieszkanie i wiem ile opłaty wynoszą.

    To jest zła przywara zaglądać do cudzego portfela.
    Czy chodzi o to że inni mają więcej, czy o to że Ty masz za mało?
    Może lepiej poświecić czas na szukanie dodatkowych dochodów
    dla siebie, niż na zaglądanie do cudzych garków.
    Postawa odbierania innym prezentowana na codzień zemści się
    na starość gdy twoje wnuki czy prawnuki nie tylko będą uważały
    że masz za dużo ale i zaczną się dobierać do twojej kasy.
    Ad.