PracaGrupypl.praca.dyskusjePodstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce › Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    From: "Sebastian" <s...@g...pl_SPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podstawowa przyczyna bezrobocia w Polsce
    Date: Sun, 11 May 2003 16:04:51 +0200

    > Sugerujesz , ze emeryt odbiera Ci prace?
    > ROTFL.
    >
    > Jezeli czlowiek ma 20 - 40 lat to trudno, zeby go zastapil
    > emeryt po 60. Nie ta sprawnosc ani umyslu, ani fizyczna.
    > Do tego dochodza rozne choroby.
    >
    > Oczywiscie rencisci moga wykonywac pewna prace i bardzo dobrze, ze je
    > wykonuja.
    > Praca nie wezmie sie stad, ze komus zabronisz pracowac!!

    W Lublinie, przy stacji PKP jest budka z artykułami spożywczymi. Pracuje tam
    przez cały dzień (chyba do 20.00) dosłownie babcia. Nie wiem ile ma lat, ale
    wygląda na jakieś 70 albo więcej. Nie dość, że pracuje ponadnormę, to
    jeszcze zabiera miejsce jakiejś młodej dziewczynie, która mogłaby dzięki tej
    pracy zarobić trochę i może utrzymać rodzinę. A ta babcia to ma emeryturę,
    pewnie nie wysoką, ale po co jej dużo? Żeby wnukom 2x więcej lodów kupować?
    Podobnie jest w szkołach. Stare baby mogą iść na emeryturę, ale nie...
    siędzą takie stare krowy i zajmują miejsce młodym po studiach.
    Przykładów można by jeszcze mnożyć. Wystarczy zajrzyć do pierwszej lepszej
    gazety i tam znajdzie się ogłoszenia w stylu: "zatrudnię emeryta" itp. Fakt,
    może idą stróżować, ale do tej roboty z chęcią zgłosiłoby się wielu ludzi w
    wieku 20-50 lat, którzy jeszcze emerytury nie mają.

    --
    [ Pozdrawiam, Sebastian ]
    [ sebek_w@gazeta,pl ]